قابليت برنامه آنفالوياب اينستاگرام

۴۰ بازديد

بهترين طريق فهميدن آنفالو شدن در اينستاگرام چيست ؟هر كاربر اينستاگرام دوست دارد كه بيشتر لايك شود و يا به عبارت ساير فالوور هاي اكثريت داشته باشد. شايد براي شما مهم باشد كه بدانيد چه كاربراني شما را در شبكه ي اجتماعي اينستاگرام از فهرست دنبال كنندگان خويش حذف يا در اصطلاح آنفالو (UnFollow) كرده اند. آيا واقعا مي توانيد ببينيد كه چه كسي شما را در اينستاگرام آنفالو كرده است؟ امروز در انزل وب به اين سوال استجابت خواهيم داد و بهترين آنفالوياب هاي اينستاگرام را بررسي ميكينم.
مطالب پيشنهاديتقويم ايرانتقويم ايرانبليط قطاربليط قطارمحل آگهي شمامحل اعلان شمابهترين طريق و برنامه آنفالوياب اينستاگرام كدام است ؟Who Unfollowed Me on Instagram? The Only Way to Find Out
قبلا در انزل وب در باره اينكه چه كسي پروفايل تلگرام ، اينستاگرام ، واتساپ و فيس بوك ما را چك ميكنند گفتگو مي كنيم، اما امروز در باره چه كسي ما را در Instagram آنفالو كرده است؟ صحبت خواهيم كرد، براي جواب به اين سوال يك جستجوي گوگل اتمام داديم و هر كدام از ادله و برنامه هايي كه بود را آزمون كرديم الي به صفحه پنجم نتايج جستجو رسيديم.
instagram-unfollowed-google-search-results
ما بعضي از ابزارهايي كه غالبا توصيه شده بودند را براي جواب سوال آزمون كرديم از جمله برنامه هاي StatusBrew، Followers ، Unfollowers for Instagram ، Picodash، Social Bakers، Unfollowgram، Instafollow، Social Insight. مهم نيست كه كدام برنامه و يا سرويس مورد كاربرد قرار گرفت، هيچ رهسپار براي رويت افرادي كه در اينستاگرام ما را آنفالوو كرده بودند هستي نداشت. بنا به دلايلي اينستاگرام نمي خواهد بدانيد كه چه كسي شما را آنفالوو كرده است. برنامه هايي هستند كه پروفايل شما را رديابي مي كنند به اين معنا كه آنها تعداد فالوورهاي شما را مي دانند، ولي اين برنامه ها نمي توانند بگويند كه شما چه كسي را از دست ديتا ايد. با اين حال اين ارقام مربوط به زماني است كه شما برنامه را براي اولين بار نصب كرده ايد و نمي تواند تاريخچه پروفايل شما را رسيدگي كند و افرادي كه پيشتر شما را آنفالو كرده است را پيدا كند و اين محدوديت بزرگواري است.
instagram-unfollowed-numbers
قبلا در انزل وب در باره افرادي كه شماره ما را دارند در پست چه كساني عدد من را در تلگرام ، واتساپ ، لاين و.. گوشي خويش دارند ؟ صحبت كرديم در صورت رغبت مي توانيد اين پست را مطالعه بفرماييد.

بهترين نرم افزار هاي انفالو ياب اينستاگرام | وب ابزار
فهميدن آنفالو در اينستاگراماز آنجا كه اينستاگرام و برنامه هاي ميانجي نمي توانند افرادي را كه شما را آنفالو كرده است را پيدا كند، امروز در انزل وب روشي را به شما تعليم خواهيم عدل كه شما مي توانيد متوجه شويد كه چه كسي شما را آنفالو كرده است. اين طريق خسته كننده است ولي فقط روشي است كه در حال حاضر هستي دارد.
هر كدام از برنامه هايي كه در بالا ذكر شد را نصب كنيد و وارد برنامه شويد. چنانچه كاربر اندرويد هستيد پيشنهاد مي كنيم برنامه  برنامه آنفالوياب اينستاگرام Unfollowers for Instagram را نصب كنيد و چنانچه كاربر iOS هستيد برنامه  برنامه آنفالوياب اينستاگرام Instafollow را نصب كنيد.
به MagiMetrics برويد و براي يك حساب كاربري ثبت اسم كنيد. در ضمن شما مي توانيد از  برنامه آنفالوياب اينستاگرام CrowdBabble يا هر سرويس همانند ساير كاربرد كنيد.
براي تجزيه و تحليل پروفايل اينستاگرامتان آن را تاييد كنيد.
ليستي از فالوور ها را به CSV يا برنامه اكسل اكسپورت كنيد.
اين فهرست را ذخيره كنيد و نام آن را به تاريخ تغيير دهيد.
هنگامي كه Unfollowers يا Instafollow اثر مي دهد كه چه كسي شما را آنفالو كرده است به MagiMetrics برگرديد و فهرست جديدي از فالورها ايجاد كنيد.
ليست نخست را با ليست جديد سنجش كنيد و موارد تكراري را در اكسل پيدا كنيد. با حذف نام هايي كه تكراري نيستند آنهايي كه مي مشابه شما را آنفالوو كرده اند. MagiMetrics تنها ۱۰۰ پروفايل را مجاني فهرست مي كند و براي موارد بيشتر بايد ماهانه ۱۰۰ دلار را بپردازيد. CrowdBabble يك برنامه پولي است  كه هزينه اي نزديك ۳۰ دلار براي  هر گزارش مي گيرد.
instagram-unfollowed-magimetrics
نكته: شما بايد مراقب برنامه هايي كه به آنها فرمان گرفتن اطلاعات اينستاگرام خويش را مي دهيد باشيد. در حين پيدا كردن افرادي كه شما را آنفالو كرده اند ممكن است اطلاعات خويش را به برنامه هاي غير قابل اعتماد بدهيد. به خاطر داشته باشيد كه اين كار حريم خصوصي شما را به خطر مي اندازد.
در صورتي كه پيشتر از اين برنامه هاي غير قابل اعتماد استفاده كرده ايد رهنمود مي كنيم مجوزشان را در اينستاگرامتان لغو كنيد. براي اين پيشه به فهرست برنامه هاي مجاز خويش يا Authorized Applications  برويد و روي Revoke Access كليك كنيد.
instagram-unfollowed-authorized-applications
در پايان براي تسلط اغلب بر روي پروفايل شخصي يا بازرگاني اينستاگرام خويش ما قبلا بهترين برنامه هاي پركاربرد و حرفه اي براي اينستاگرام معرفي كرده ايم.
تجربه و عقيده شما ؟امروز در مورد اينكه چگونه بفهميم چه كسي در اينستاگرام ما را آنفالو كرده است، ترفندي را به شما آموزش داديم اما اگر شما هم در گويه فهميدن آنفالو و برنامه هاي آنفالوياب ابزار ويژه ومعتبر مي شناسيد ، از راه نگرش در اين پست با ما به اشتراك بگذاريد.

چگونه در ويندوز 10 جاي دكمه‌هاي چپ و راست ماوس را عوض كنيم

۲۹ بازديد

اگر چپ دست هستيد و با ماوس و تاچ‌پد كار مي‌كنيد مي‌توانيد براي راحتي خودتان جاي دكمه‌هاي راست و چپ ماوس را عوض كنيد. اين كار در داخل ويندوز 10 به‌سادگي قابل انجام است.

لپ‌تاپ‌ها، كيبوردها و تمام دستگاه‌هاي اشاره به‌صورت پيش‌فرض براي افراد راست دست طراحي و ساخته شده‌اند. اگر چپ دست هستيد، بايد دنبال لپ‌تاپي بگرديد كه مخصوص شما طراحي شده باشد هرچند كه تمام مدل‌ها به‌اين شكل در دسترس نيستند. اما مشكل لپ‌تاپ‌ها فقط به اينجا ختم نمي‌شود.. ماوس و تاچ‌پد هم طوري طراحي شده‌اند كه دكمه سمت چپ آن‌ها كليد اصلي ماوس است و دكمه سمت راست كليد ثانويه است.

 

حالا، اگر مي‌خواهيد اين پيكربندي را تغير دهيد لازم نيست ماوس را عوض كنيد بلكه مي‌توانيد دكمه اصلي آن‌را تغيير دهيد. اين كار از طريق ويندوز انجام مي‌شود. چون براي اين منظور، تنظيمات اختصاصي درنظر گرفته شده است.

 

دكمه اصلي ماوس را عوض كنيد

اپ Settings را باز كنيد و به‌قسمت گروه Devices برويد. زبانه ماوس را انتخاب كنيد و از منوي كشويي گزينه "Select Your Primary Button" را انتخاب كنيد. حالا به‌جاي گزينه پيش‌فرض چپ، راست را انتخاب كنيد.

 

ماوس مخصوص چپ دست‌ها, دكمه‌هاي راست و چپ ماوس

 تغيير وضعيت دكمه راست و چپ ماوس

 

اين تغيير به‌سرعت اعمال مي‌شود. اگر بعد از تغيير، با دكمه چپ كليك كنيد، منوي باز مي‌شود كه تا پيش از اين توسط كليك سمت راست انجام مي‌شد. به‌همين شكل، دكمه سمت راست آيتم‌ها را انتخاب مي‌كند و وقتي دو بار كليك كنيد، پوشه‌ها، فايل‌ها و برنامه‌هاي اجرايي باز مي‌شوند.

 

اين تغيير روي دكمه‌هاي ترك‌پد هم تأثير مي‌گذارد و هيچ تنظيمي براي جدا كردن اين دو مورد از هم وجود ندارد. در واقع، تغييري كه روي دكمه‌هاي ماوس مي‌دهيد دكمه‌هاي ترك‌پد را هم كنترل مي‌كند. همه تاچ‌پدها دكمه‌هاي راست و چپ اختصاصي ندارند. بعضي از آن‌ها تنها در حالتي مي‌توانند كليك شوند كه وظيفه كليك چپ مدنظر باشد و كليك راست هم با دو بار ضربه روي تاچ‌پد شبيه‌سازي مي‌شود. اين تغيير روي تاچ‌پدي كه به‌همين شكل طراحي شده هم اثر مي‌گذارد.

 

البته، اپ‌هاي ديگري هم وجود دارند كه با اجراي آن‌ها مي‌تواند كليدهاي راست و چپ ماوس را جابه‌جا كرد اما بهتر است از همان گزينه از پيش تعبيه شده در ويندوز استفاده كرد.

 

ماوس مخصوص چپ دست‌ها, دكمه‌هاي راست و چپ ماوس

تنظيم دكمه هاي ماوس براي چپ دست ها

 

اگر، به‌هر دليلي، منوي كشويي را در زبانه ماوس نمي‌بينيد، در همين تب به‌قسمت پايين برويد و روي "Additional Mouse Options" كليك كنيد. با اين كار پنچره تنظيمات ماوس باز مي‌شود.

 

پنجره تنظيمات و ويژگي‌هاي ماوس يك تب Buttons وجود دارد و در داخل آن گزينه‌اي تحت‌عنوان ‘Switch primary and secondary buttons’ قرار دارد. آن‌را انتخاب كنيد تا وظيفه دكمه‌هاي چپ و راست جابه‌جا شود.

 منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/change-mouse1-buttons.html

چطور پوشه‌ها و نرم‌افزارها را به منوي SEND TO اضافه كنيم؟

۳۴ بازديد

منوي راست كليك ماوس يكي از پر استفاده‌ترين ابزارهاي موجود در ويندوز است. بسياري از ما به منظور ارسال فايل‌ها يا پوشه‌ها از كليك راست ماوس و گزينه Send to استفاده مي‌كنيم. اما ويندوز به كاربران اجازه داده است تا پوشه‌هاي دلخواه خود را به منوي راست ويندوز اضافه كنند. رويكردي كه فرآيند انتقال فايل‌ها به پوشه‌هاي پر استفاده را تسهيل مي‌كند.

 

اضافه كردن پوشه‌ها به منوي راست ماوس

در حالت عادي در منوي راست ماوس و در منوي Send to  شما تنها نام چند پوشه محدود همچون Desktop و Documents را مشاهده مي‌كنيد كه ممكن است براي انجام كارهاي خود از آن‌ها استفاده نكنيد. بسياري از كاربران از پوشه‌هاي خاصي به منظور ذخيره‌سازي موقتي فايل‌ها استفاده مي‌كنند و بر همين اساس نياز دارند به ساده‌ترين شكل به اين پوشه‌ها دسترسي پيدا كنند.

 

اگر در طول روز با پوشه‌هاي خاصي كار مي‌كنيد، به راحتي مي‌توانيد پوشه‌ها را به گزينه Send to اضافه كنيد. براي اين منظور مراحل زير را دنبال كنيد. در شكل زير به خوبي مشاهده مي‌كنيد كه در منوي Send to نام يكسري از نرم‌افزارهاي پر كاربرد را مشاهده مي‌كنيد.

 

اضافه كردن به منوي send to, چگونه يك فايل را به send to

اضافه كردن نرم افزارها به Send to

 

شما مي‌توانيد نام برنامه‌هاي مورد علاقه خود را به منوي Send to اضافه كنيد. به‌طور مثال اين قابليت در اختيار شما قرار دارد تا نرم‌افزار Paint.ne را جايگزين نرم‌افزار سنتي Paint كرده و در منوي Send to نيز گزينه  مخصوصي به منظور باز كردن تصاوير در اين منو قرار دهيد. اين راهكار باعث مي‌شود تا بهره‌وري كارها افزايش پيدا كرده و با سرعت بيشتري كارهاي شخصي خود را انجام دهيد.

 

چطور مي‌توانيم پوشه‌ها و برنامه‌هاي جديد را به منوي Send to ويندوز اضافه كرد؟

در اولين گام بايد به سراغ پوشه يا نرم‌افزاري برويد كه در نظر داريد به منوي Send to اضافه كنيد. روي پوشه يا نرم‌افزار موردنظر كليك راست كرده، گزينه Send را انتخاب كرده و به مسير Desktop برويد. با اينكار ميان‌بري روي دسكتاپ ساخته مي‌شود. اين راهكار شبيه به زماني است كه از گزينه Create Shortcut در ويندوز‌هاي قديمي استفاده مي‌كرديد.

 

 

اضافه كردن به منوي send to, چگونه يك فايل را به send to

دسترسي ساده‌تر به پوشه‌ها

 

اگر در نظر داريد برنامه‌‌اي را به منوي Send to اضافه كنيد، بايد در منو شروع روي آيكن مربوط به برنامه كليك كرده و آن‌را روي دسكتاپ درگ كنيد تا ميان‌بر برنامه روي دسكتاپ قرار گيرد.

 

در مرحله بعد كليدهاي Windows + R را فشار دهيد تا پنجره Run باز شود. در پنجره ظاهر شده عبارت Shell:sendto را تايپ كرده و كليد اينتر را فشار دهيد. با اين‌كار پوشه Sendto ظاهر مي‌شود.

 

اضافه كردن به منوي send to, چگونه يك فايل را به send to

اضافه كردن به منوي send to

 

همان‌گونه كه در شكل زير مشاهده مي‌كنيد، در پوشه‌اي به نام Sendto، همان گزينه‌هاي منوي Send to قرار دارند. البته امكان اضافه كردن ميان‌برها يا نرم‌افزارها نيز به اين پوشه وجود دارد.

 

اضافه كردن به منوي send to, چگونه يك فايل را به send to

 

در مرحله بعد بايد ميان‌برهايي كه روي دسكتاپ كپي شده است درون اين پوشه قرار دهيد. به اين شكل به منوي Send to مي‌توانيد ميان‌برهاي مختلفي را اضافه كنيد. براي حذف ميان‌برهاي اضافه شده نيز بايد ميان‌بر ساخته شده را از پوشه Sendto حذف كنيد. اكنون زماني كه روي يك پوشه يا فايل كليك راست كنيد و گزينه Send را انتخاب كنيد، بايد گزينه‌هاي اضافه شده را مشاهده كنيد.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/folders-software2-menu.html

طراحي سايت تهران

۳۲ بازديد

طراحي سايت : طراحي سايت تهران با سهم گيري از متد مترقي فناوري و سطح علمي پرسنل خود با پروا به دربايستن كارفرما، با سربلندي اقدام به طراحي سايت اينترنتي شما مي كند. ظاهري شكيل ، امنيت بالا ، سرعت مناسب ، مديريت دايناميك ، طراحي تارنما ريسپانسيو و بهينه سازي براي موتورهاي جستجو از اولويت هاي مهم يك طراحي سايت حرفه اي مي باشد. كمپاني طراحي سايت وب  طهران در اين مدت به سبب اتكاء حضور شما كامياب به كسب افتخارات مفصل از دسته پيكر وب برتر ، گرفتن لايتك رسمي دانشگاه صنعتي شريف و كسب سپاس نامه از مديريت ارزشيابي كمپاني ها گرديده است
اصلي ترين و عمده ترين تخصص كمپاني طراحي سايت، طراحي تارنما و فروشگاه اينترنتي با گرافيكي چشم نواز، قيمتي مناسب، عملكردي عالي، امنيتي بالا ، طراحي ريسپانسيو و پيامد گرا و حمايت مناسب مي باشد.شركت طراحي سايت با بيش از ۱۵ سال پيشينه به عنوان يگانه از كمپاني هاي پيشرو و با تجربه در مقوله طراحي تارنما در طهران شناخته مي شود. شركت وب پردازان  با ايجاد تيم هاي تخصصي طراحي وب سايت در زمينه هاي آناليز سايت ، گرافيك و برنامه نويسي اختصاصي و تجارب سپريدن گونه ها پروژه هاي وب در مقوله هاي گوناگون كسب و كار، حاضر اتمام طراحي تارنما براي صاحبان كسب و كار و مشاغل مي باشد. گردآور وب پردازان همواره نهايت تلاش خويش را براي موفقيت و رشد كسب و كار مشتريان خود به حرفه بسته و سايت هاي بزرگ و موفقي كه لغايت كنون توسط ما اجرا شده است و رضايتمندي مشتريان مان گواه اين ادعا است.امروزه كل مي دانند كه طراحي وب سايت به انفرادي كمكي به رشد سوداگري آنها نخواهد كرد. ساخت سايت براي شركت اگر كمكي به بيشتر ديده شدن كسب و كار شما نكند و نتواند مخاطب شما را جذب نمايد، عملا ارزشي ندارد و با اتمام اين شغل خرج و سررسيد خويش را هدر ديتا ايد. پس يك طراحي سايت حرفه اي بايد دربرگيرنده ويژگي هاي مناسبي از آنگونه اين موارد باشد:
طراحي آن مطابق با الگوريتم هاي گوگل باشد و در نتايج گوگل به نكوداشتن ديده شودامنيت بالا و سرعت لود پسنديده داشته باشدكاربردي بوده و كاربران بتوانند به سادگي اطلاعات مناسب را پيدا كنندگرافيك خلاقانه و جذاب داشته باشد و ريسپانسيو باشددر اثناء طراحي به UI (رابط كاربري) و UX (تجربه كاربري) توجه ويژه اي شودداراي سيستم مديريت محتواي دايناميك باشدبه راحتي بتوانيم در درازا موعد امكانات جديد را اضافه نماييمداراي طراحي سايت تهران سرويس ميزباني ( هاستينگ ) باكيفيت و حرفه اي باشدبرخي از خدمات شركت سايت تهران جهت سئو سايت :بررسي كامل اهداف بازاريابي مشتري ، كسب رتبه در گوگل و به بيشينه رساندن ورودي سايتبهينه سازي سايت مطابق با واپسين الگوريتم هاي گوگل در سال ۲۰۲۰ و به صورت پايدار و تضمينيسئو داخلي (On-Page) كاملا بنيادين و استاندارد ، رسيدگي واژه ها كليدي پر بازديداستفاده از تحليل گرهاي نيرومند مشابه Semrush، Moz، ahrefs، woorankامكان ارائه گزارش هاي يوميه از چگونگي واژه ها كليدي و سلامتي سايتتهيه محتواي بهينه براي موتورهاي جستجو و لينك سازي مرتب و با كيفيتتمركز بر روي تجربه كاربري (UX) براي جذب اغلب كاربر و نگه داشتن اغلب كاربر در سايتبررسي كامل سايت (Website Audit) به چهره منظم ، آناليز و رسيدگي رقابتي آنلاين وب سايبهبود محتواي فعلي و بهينه سازي ريزبين لينك هاي دروني و بسياري از خدمات ديگر …

هرآنچه در مراسم معرفي گوشي‌هاي سري آيفون ۱۲ گذشت

۳۵ بازديد

اپل ديشب در مراسم «Hi, Speed» از گوشي‌هاي سري آيفون ۱۲ با پشتيباني از شبكه 5G رونمايي كرد. اين محصولات كه شامل ۴ گوشي مي‌شوند، تفاوت‌ها و شباهت‌هاي زيادي با يكديگر دارند.

در حالي كه انتظار داشتيم اپل زودتر از گوشي‌هاي جديد خود رونمايي كند، اين كمپاني ديشب دست به چنين كاري زد و در كنار اين محصولات، هوم پاد ميني و شارژر «مگ سيف» را نيز معرفي كرد و از حذف هدفون و آداپتور از جعبه جديدترين گوشي‌هاي خود خبر داد. علاوه بر اين براي اولين بار شاهد معرفي آيفون با مودم 5G بوديم. در ادامه نگاهي به مهمترين اتفاقات مراسم ديشب خواهيم داشت، با ديجياتو همراه باشيد.

آيفون ۱۲ ميني

اپل ديشب براي علاقه‌مندان به دنياي آيفون يك سورپرايز داشت و آن گوشي آيفون ۱۲ ميني به عنوان سبك‌ترين و باريكترين گوشي 5G جهان بود. اين گوشي هوشمند شباهت‌هاي زيادي با برادر بزرگتر خود دارد با اين حال از نمايشگر كوچكتري بهره مي‌برد و همچنين قيمت پايينتري دارد.

اين گوشي هوشمند اپل از نمايشگر ۵.۴ اينچي OLED از نوع Super Retina XDR بهره مي‌برد كه در بالاي آن يك بريدگي عريض براي ميزباني دوربين سلفي دوگانه ۱۲ مگاپيكسلي و سيستم فيس آيدي به چشم مي‌خورد. اپل براي محافظت از اين نمايشگر از فناوري جديدي به نام «Ceramic Shield» استفاده كرده است.

قدرت اين محصول مانند آيپد اير ۴ و ساير گوشي‌هاي اين سري توسط چيپست A14 Bionic تامين مي‌شود كه قدرت بالايي در اختيار خريداران قرار مي‌دهد. اين گوشي هوشمند داراي دوربين اصلي دوگانه ۱۲ مگاپيكسلي بوده و در نسخه‌هاي مجهز به ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گيگابايت حافظه داخلي با قيمت پايه ۶۹۹ دلار به فروش مي‌رسد.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/14/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d9%85-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%db%b1%db%b2/

چين با ارائه اين نام مجاز نمي باشد قانوني عبور از فيلترها را براي كاربران ممكن كرد

۲۸ بازديد

چند روز پيش يك اپ در چين منتشر شد كه به كاربران اين كشور اجازه مي‌داد به برخي محتواي موجود در شبكه‌هاي اجتماعي و سايت‌هاي غربي فيلتر شده در اين كشور مانند يوتيوب دسترسي پيدا كنند.

اين اپ اولين محصول يك شركت فناوري بزرگ چيني محسوب مي‌شد كه به كاربران اين كشور در دور زدن «ديوار آتش بزرگ» (Great Firewall) كمك مي‌كرد.

اپليكيشن Tubar در فروشگاه‌هاي شخص ثالث اندرويد در چين توسط يكي از زيرمجموعه‌هاي «Qihoo 360»، بزرگترين شركت امنيت سايبري چين منتشر شده بود. اين برنامه كه از انتشار تا زماني كه در دسترس كاربران قرار داشت، چندين ميليون بار دانلود شده بود، ديگر در فروشگاه‌ها وجود ندارد.

در حالي كه انتشار برنامه‌هاي پروكسي در چين اقدام جديدي نيست و كاربران معمولا از آن‌ها براي دسترسي به سايت‌هايي مانند گوگل و فيسبوك استفاده مي‌كنند، ارائه اپ Tubar مي‌توانست تمايل دولت پكن براي كاهش محدوديت‌هاي ديوار آتش بزرگ را نشان دهد.

در حالي كه اين اپ مورد استقبال كاربران در كشور چين قرار گرفته بود، برخي از آن‌ها از سرعت پايين آن شكايت كرده بودند. طبق بررسي‌هاي صورت گرفته، اين اپ برخي مسائل سياسي مانند تظاهرات هنگ كنگ را سانسور كرده و كاربران به چنين محتوايي دسترسي نداشته‌اند.

كاربران براي استفاده از اين برنامه بايد اطلاعات شخصي خود مانند شماره كارت شناسايي (معادل كد ملي) و نام واقعي خود را در آن ثبت مي‌كردند. اين اپ مخالف سياست‌هاي چين در سال‌هاي گذشته محسوب مي‌شود و افراد در اين كشور به بسياري از سايت‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي غربي دسترسي ندارند.

در حال حاضر اين اپ از فروشگاه‌هاي اندرويدي مانند فروشگاه اپ هواوي حذف شده و سايت اين اپ نيز ديگر كار نمي‌كند. به نظر مي‌رسد اين اپ بخشي از يك برنامه آزمايشي دولت پكن بوده كه هم اكنون پس از گذشت چند روز و استفاده ميليون‌ها شهروند چين از آن، حذف شده، البته نمي‌توان در اين زمينه اظهارنظر دقيقي كرد.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/14/اين نام مجاز نمي باشد-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c-%da%86%db%8c%d9%86/

طراحي سايت فروشگاه اينترنتي با وردپرس

۳۱ بازديد

وردپرس Wordpress يگانه از قويترين سيستم هاي مديريت درونمايه مي باشد كه به شما امكان پياده سازي هر نوع سايتي را مي دهد. طراحي سايت فروشگاهي از راه وردپرس ساده است و كافي است احد از پلاگين هاي فروشگاهي وردپرس را در اين سيستم مديريت محتوا نصب و پيكربندي نماييد. يگانه از قويترين و محبوب ترين پلاگين هاي ورپرس WooCommerce كه براي تاسيس گونه ها مختلف فروشگاه هاي اينترنتي پسنديده است و داراي امكانات كثرت است. براي طراحي سايت فروشگاهي با وردپرس بس است ابتدا وردپرس را از سايت رسمي https://wordpress.org دانلود نموده و بر روي سرور خويش نصب نماييد و سپس پلاگين ووكامرس را از اين آدرس https://wordpress.org/plugins/woocommerce دانلود نموده و بر روي سرور خود نصب نماييد. بعد از مرحله نصب پلاگين ديگر مراحل را تقسيم به بخش براي شما ذكر مي نمايم.
فارسي سازي وردپرسبهتر است وردپرس و WooCommerce انگليسي را از سايت هاي اصلي دانلود نموده و نصب نماييد و سپس وردپرس خويش را پارسي سازي نماييد. معمولا نسخه هاي پارسي وردپرس و ووكامرس قديمي تر هستند و شدني است دست كاري هاي در آنها اتمام شده باشد. در صورت تمايلب مي توانيد پيشه پارسي سازي وردپرس را براي شما انجام دهد.
قالب وب سايتوردپرس خويش قالب هاي پيش فرضي دارد كه مي توانيد با به كارگيري اين قالب هاي قبل فرض موجودر در وردپرس سايت فروشگاهي خود را تاسيس نماييد. در صورتي كه قالب هاي قبل فرض جوابگوي شغل شما نبود مي توانيد طراحي سايت فروشگاه اينترنتي با وردپرس با مراجعه به Theme Directoryقالب هاي موجود در اين دايركتوري را بررسي نماييد. برخي از اين قالب ها رايگان و بعضي ساير را مي بايست خريداري نماييد. چنانچه از بين قالب هاي موجود قالبي را مناسب به گويه كار و جنبش خويش يافتيد مي توانيد قالب مورد نظر را در سايت وردپرس خويش نصب نماييد و فعال سازي نماييد. در صورتي كه قالب باره نظر شما در فهرست قالب هاي مجاني وردپرس نيز وجود نداشت مي توانيد يا قالب باره عقيده خويش را خريداري نماييد و يا پيشه طراحي قالب فروشگاه اينترنتي خويش را از پايه اتمام دهيد. در هر دو صورت تواند عمليات خريد و يا طراحي قالب را براي شما انجام دهد كه هر يك بسته به قالب درخواستي شما خرج هاي مربوط به خويش را خواهد داشت. ب داراي فروشگاه قالب مي باشد كه مي توانيد وانگهي در صورت گرايش قالب فروشگاه خود را از بين قالب هاي موجود در اين فروشگاه خريداري نماييد.
راست به چپ نمودن قالببرخي از قالب ها خود نسخه فارسي دارند و بعضي ساير مي بايست فارسي سازي گردند. قالب هاي قبل فرض وردپرس نسخه راست به چپ دارند و اما در باره ديگر قالب ها مي بايست رسيدگي گردند. چنانچه قالبي نسخه راست به چپ نداشت مي توان قابليت راست به چپ را به آن اضافه نمود.  مي تواند اين مورد را براي شما با خرج بسيار ناچيز اتمام دهد.
ايمن سازي وب سايتيكي از مهترين مسائلي كه در طراحي سايت فروشگاهي وردپرسي به آن مي بايست توجه داشت ايمن سازي وب سايت مي باشد. معمولا به علت رايگان بودن وردپرس اين سيستم مديريت محتوا زماني كه توسط كسان نوآموز باره بهره‌گيري پيمان مي گيرد ممكن است به راستي ايمن سازي نگردد و از اين بابت دشواري ها فراواني براي وب سايت به وجود آيد. امن سازي تارنما از مهترين مسائلي است كه مي بايست در طراحي سايت وردپرس به آن توجه گردد و در چهره عدم پروا به اين سوژه ممكن است تارنما مبتلا دشواري ها جبران ناپذيري گردد.
راه اندازي درگاه پرداخت آنلاين مشتريانووكامرس اين امكان را دارد كه در آن گونه ها طريق هاي پرداخت آنلاين را تعريف نمود. برنامه نويس مي تواند از راه برنامه نويسي PHP طريق هاي پرداخت جديدي را به وردپرس اضافه نمايد. درگاه هاي پرداخت داخل كشور هر يك شيوه برنامه نويسي خود خود را دارند و برنامه نويس مي تواند با استفاده از فايل آموزشي كد نويسي درگاه برنامه نويسي درگاه پرداخت آنلاين وب سايت شما را سپريدن دهد. در صورت رغبت  مي تواند تاسيس درگاه پرداخت آنلاين مشتريان را براي شما اتمام دهد.
پشتيباني وب سايتوب سايت فروشگاهي حتما مي بايست بدست يك برنامه نويس كارشناس رصد و حمايت گردد لغايت در صورتي كه در بخشي از سايت مشكلي بوجود آمد سريعا مشكل بوجود آمده رفع گردد. هستي دشواري ها در وب سايت و در ضمن قطع بودن تارنما مايه عدم اطمينان كاربران به تارنما خواهد گرديد.
قابليت هاي ووكامرسحالا كه توضيحاتي در باره طراحي سايت فروشگاهي با وردپرس را داريم كه ووكامرس را به عنوان بهترين پلاگين براي طراحي سايت فروشگاهي شناسايي نموديم منظور دارم امكانات اوليه ووكامرس را براي شما فهرست نمايم:
قابليت مديريت بخش بندي هاي محصولات با توانايي برپايي پايين شاخه ها لغايت سطح نامحدودقابليت مديريت محصولات به تعداد نامحدود حائز قابليت مديريت موجودي محصول، محاسبه حمل و نقل، محصولات مرتبط، فيلدهاي مخصوصقابليت نظر گذاشتن و رتبه دادن به محصولاتقابليت مشخص نمودن تگ براي محصولات با توانايي نمايش در وب سايتقابليت مشخص نمودن طريق هاي حمل گوناگون براي محصولاتقابليت ايجاد فيلدهاي خاص براي محصولات با قابليت پالايه نمودن در وب سايتبخش مديريت سفارش هاي مشتريانبخش مديريت تخفيف ها و كوپن هاي مشتريانسيستم گزارش ها شامل شمردن كل فروشگاهوردپرس در ساحل سادگي كاربرد به شما امكانات و قابليت هاي فرواني براي راه اندازي گونه ها مختلف سايت هاي فروشگاهي را مي دهد. احد از قابليت هاي مهمي كه در WooCommerce وجود دارد قابليت گسترش و اضافه نمودن امكانات جديد به فروشگاه مي باشد. در صورتي كه امكان باره نظر در بين امكانات اوليه WooCommerce وجود نداشت مي توانيد امكانات جانبي موجود را رسيدگي نماييد و همچنين چنانچه امكان باره نظر در بين امكانات جانبي هستي نداشت برنامه نويس مي تواند امكانات جديدي به ووكامرس اضافه نمايد.
طراحي سايت دارساير صفحاتي كه شدني است علاقه مند باشيدطراحي سايتقيمت طراحي سايتطراحي سايت ارزانخدمات طراحي وب سايتطراحي سايت پيشه ايطراحي فروشگاه اينترنتيشركت طراحي سايت تهرانسئو و بهينه سازي سايتطراحي سايت وردپرسقالب وردپرسآموزش ساخت سايت به چهره رايگانبهترين سايت ساز هاي آنلاينطراحي سايت شركتيخريد قالب وب سايتآموزشگاه طراحي سايت و سئوخريد سايتطراحي پورتالبازاريابي اينترنتيپشتيباني سايت

تغييرات جديد اينستاگرام در راه است

۳۱ بازديد



اخبار,اخبار تكنولوژِي,اينستاگرام
اينستاگرام در حال بررسي انجام تغييراتي در صفحه خانگي خود و افزودن تبهاي اختصاصي براي خريد و برنامه Reels است.

به گزارش ايسنا، آدام موسري، مدير اينستاگرام در توييتر اعلام كرد اين شركت آزمايش چيدمان جديد صفحه هوم اين اپليكيشن را آغاز كرده است. هر سه گزينه براي منوي افقي شامل افزوده شدن دو تب جديد خواهد بود كه يا جايگزين آيكونهاي فعلي مي شوند يا به نوار صفحه اضافه خواهند شد.

 

دو تب جديد قابليتهايي هستند كه اينستاگرام براي آنها زمان زيادي صرف كرده است. تغييرات فورمت اينستاگرام به برنامه Reels كه ماه اوت در سطح جهاني منتشر شد، موقعيت محوري در اين پلتفرم مي بخشد. قابليتهاي Reels به اينستاگرام اجازه مي دهد با مدل ويديوي كوتاه اپليكيشن تيك تاك رقابت كرده و به كاربران امكان مي دهد با استفاده از برنامه Reels كليپهاي ويديويي كوتاه و همراه با آهنگ متن را بسازند. بررسي اخيتغييرات جديد اينستاگرام در راه است ر شركت محتوايي ويستل نشان داده كه ۸۷ درصد از كاربران تيك تاك اظهار كرده اند كه Reels واقع قابليتهاي مشابه تيك تاك را دارد.

 

در اين بين تب خريد در صفحه اينستاگرام به برندها و شركتها اجازه مي دهد محصولاتشان را در پروفايلشان به فروش برسانند و كاربران از اين اپليكيشن خريد كنند. اگرچه قابليت خريد از سال ۲۰۱۸ وجود داشته است اما اينستاگرام محدوديتها در زمينه اين قابليت را در ژوييه تسهيل كرد تا به هر كاربر كه كسب و كاري دارد اجازه دهد از پروفايل خود براي فروش محصول و خدماتش بهره ببرد.

 

افزودن شده قابليت خريد در صفحه اصلي اينستاگرام به اين اپليكيشن كمك مي كند كسب و كارهاي خرد بيشتري را جذب كرده و روي صنعت اينفلوئنسرها در اين پلتفرم كه به فروش كالا، آثار هنري و ساير محصولات مي پردازند، سرمايه گذاري كند.

 

بر اساس گزارش بيزنس اينسايدر، توجه اينستاگرام روي Reels در شرايطي روي مي دهد كه تيك تاك در آمريكا با خطر ممنوعيت روبروست.

آموزش ايجاد افكت بافت در فتوشاپ CS6

۲۶ بازديد



فتوشاپ CS6, روتوش عكس, ترفندهاي فتوشاپ

يكي از كارهاي مورد علاقه كاربران فتوشاپ كه هميشه دوست دارند بر روي تصاوير اعمال كنند و نتيجه را ببينيد ، اعمال افكت مي باشد. با استفاده از افكت به راحتي مي توان شكل كلي يك تصوير را تغيير داد يا بر روي قسمتي از يك عكس تنظيماتي را اعمال كرد كه به صورت كل نتيجه تغيير كند.

 

درست كردن اين تصاوير شايد در ظاهر كار مشكلي نباشد ولي با يادگيري تنظيمات مربوط به آنها مي توانيد افكت هاي حرفه اي بر روي عكس هاي ديگر اعمال كنيد كه نتيجه بهتر و داراي كيفيت نمايش بيشتري باشد.

 

در اين مطلب آموزشي ياد مي گيريد كه به چه صورت طي چند مرحله يك افكت بافت تارو پود را بر روي يك عكس منظره اعمال كنيد .

 

1. تصوير منظره را از ارده و با فشردن كليدهاي Ctrl+O در فتوشاپ CS6 تصوير دانلود شده را وارد نرم افزار كنيد .

 

فتوشاپ CS6, روتوش عكس, ترفندهاي فتوشاپ

 

2. يك صفحه جديد با ابعاد 25×50 پيكسل ايجاد كنيد . از كليدهاي ميانبر Ctrl+N نيز مي توانيد استفاده كنيد .

 

فتوشاپ CS6, روتوش عكس, ترفندهاي فتوشاپ

 

فتوشاپ CS6, روتوش عكس, ترفندهاي فتوشاپ

 

3. بر روي لايه مستطيل شكلي كه ايجاد كرده ايد دوبار كليك كنيد تا صفحه تنظيمات مربوط به لايه همانند تصوير زير ظاهر شودآموزش ايجاد افكت بافت در فتوشاپ CS6. سپس با استفاده از عكس هايي كه براي شما قرار داده ام تنظيمات پيش فرض را تغيير بدهيد .

 

فتوشاپ CS6, روتوش عكس, ترفندهاي فتوشاپ

 

فتوشاپ CS6, روتوش عكس, ترفندهاي فتوشاپ

 

فتوشاپ CS6, روتوش عكس, ترفندهاي فتوشاپ

 



 

4. بعد از اينكه تغييرات ظاهري بر روي صفحه جديد را اعمال كرديد بايد آن را به عنوان يك بافت ذخيره كنيد . براي انجام اينكار كافيست بر روي منوي Edit كليك كرده و گزينه Deffine Pattern را انتخاب و يك نام براي بافت ساخته شده در كادر تايپ و بر روي كليد OK كليك كنيد .