استفاده از هاست‌هاي اشتراكي به‌جاي سرور مجازي و اختصاصي

۷۵ بازديد

از آنجايي كه كل سايت‌هاي فروشگاهي كبير از سرور اختصاصي كاربرد مي‌كنند، بسياري از علاقه‌مندان اين حوضه تمايل دارند براي آغاز از اين سرورها و يا كمينه از سرور مجازي استفاده كنند. به كارگيري سرور اختصاصي براي شروع شغل اصلا به‌صرفه نيست زيرا در پيش درآمد شما از يك درصد نيرو و فضاي آن سرور نمي‌توانيد كاربرد كنيد.
بسياري ديگر مي‌گويند به كارگيري سرور مجازي مي‌تواند هم به‌صرفه و هم بسيار پسنديده باشد، زيرا گمان شما را از بابت پردازش اطلاعات و مكان آسان مي‌كند

راه اندازي فروشگاه آنلاين

اما يك راه بسيار ارزان‌تر نيز هست. در مدل پيشنهادي كه در نوشتار پيش‌نياز مطرح شد، سرور مجازي رهنمود داده شد ولي با توجه به اينكه شما در هر زمان مي‌توانيد منابع سخت‌افزاري خويش را افزايش دهيد، مي‌توانيد از هاست‌هاي اشتراكي بهره‌گيري كنيد. به كارگيري هاست‌هاي اشتراكي كه خرج بسيار پاييني دارند، مي‌تواند گزينه بسيار مناسبي براي شما باشد.
توجه داشته باشيد كه در اين نوشتار قصد داريم يك پلن براي راه اندازي فروشگاه اينترنتي با سرمايه ناچيز را براي شما شناسايي كنيم و صد در صد مدل درجه‌يكي نيست و بي گمان بايد در ميان‌مدت آن را بروزرساني كنيد اما در ابتداي كار به راستي از لحاظ منابع به‌چيزي بيش از اين احتياج نداريد. هاست‌هاي اشتراكي لينكوس (خارج از كشور) كه با سرويس‌هاي مديريت سرور (سي‌پنل و دايركت ادمين) مجاني ارائه مي‌شوند، مناسبت‌ترين هاست براي شما است.
در اين مدل اگر شما بالاترين مدل اين تقسيم از هاست‌ها را خريداري كنيد، تنها بايد ماهانه چيزي بين ۲۵ لغايت ۳۰ هزار تومان خرج كنيد. مطمئن باشيد با همين هاست اشتراكي مي‌تونيد – بسته به نوع و ميزان فعاليت – حداقل ۳ و بيشينه ۶ ماه الي يك‌سال متعلق به استفاده كنيد. از اين بابت خيالتان هم راحت باشد كه هر سررسيد كه قصد داشتيد مي‌توانيد، منابع هاست را افزايش داده و يا سايت را از هاست به يك سرور مجازي و پس يك سرور اختصاصي انتقال دهيد.
استفاده از سرويس‌هاي مديريت درونمايه رايگان (وردپرس)راه اندازي فروشگاه اينترنتي با سرمايه كمبراي اينكه پس از خريد هاست بتوانيد به صورت رايگان در مدت پنج دقيقه سايت خود را تاسيس و آن را بالا بياوريد، حتما لازم است از سيستم مديريت درونمايه (CMS) رايگان مثل وردپرس بهره‌گيري كنيد. در تگ تعليم وردپرس در پنج تقدير مراحل تعليم كار با اين سيستم را رسيدگي كرده‌ايم كه مي‌توانيد آن را مطالعه كنيد. ودرپرس (WordPress) يك سايت‌ساز مجاني بوده كه شما مي‌توانيد به راحتي آن را از سايت آن دانلود و سپس در هاست خويش آپلود كنيد. بعد از نصب آن مي‌توانيد يك سيستم مديريت محتوا مجاني را براي خود داشته باشيد.
شايد مهم‌ترين خاصيت وردپرس وجود افزونه (Plugin) هاي فراروان براي آن است. افزونه وردپرس  نزديك  هر نيازي كه شما داشته باشيد را برآورده مي‌كند و تنها بس است با تحقيق در اينتنرت افزونه هاي مناسب خود را پيدا و آنها را نصب كنيد. در ضمن قالب‌ (Theme) هاي بسياري زيادي براي ودرپرس طراحي شده كه حالت‌هاي طراحي بسيار زيادي را در گزين كردن شما پيمان مي‌دهد. در ضمن وردپرس به زبان پارسي برگردان شده و مي‌تواند در پنل مديريت خود، سايت را به زبان فارسي مديريت كنيد. به دليل پارسي بودن خويش وردپرس، افزونه‌ها و قالب‌هاي اين سيستم هم به پارسي برگردان شده‌اند و به راحتي مي‌توانيد با تمام انها شغل كنيد.
استفاده از فروشگاه ساز هاي مجاني (ووكامرس)راه اندازي فروشگاه اينترنتي با سرمايه كمدر پاراگراف پيش مطرح شد كه با وردپرس مي‌توانيد به صورت مجاني سايت خويش را بالا بياوريد و آن را راه‌اندازي كنيد اما با وردپرس نمي‌توان به صورت كامل يك فروشگاه با امكان ثبت سفارش راه‌اندازي كرد و براي آن شما احتياج به يك سيستم فروشگاه ساز داريد. يگانه از سرويس‌هاي فروشگاه ساز كه بدست خويش وردپرس خريداري شده و به صورت منظم بروزرساني مي‌شود، ووكامرس (WooCammerce) اسم دارد. با ووكامرس كه آن هم نسخه فارسي دارد، مي‌توانيد سايت وردپرسي خود را تبديل به يك فروشگاه كنيد. در اين حالت مي‌توانيد محصولات را در آن تعريف كرده و براي هر يك قيمت و مشخصات وارد كنيد. صحيح مانند سايت‌هاي فروشگاهي كه امروزه هستي دارد. از طريق ووكامرس كاربران سايت شما مي‌توانند در سايت محصولي را خريداري كرده و پس از پرداخت، سفارش خويش را ثبت كنند.
علاوه بر رايگان بودن و داشتن نسخه فارسي، خاصيت ساير ووكامرس داشتن قالب‌هاي ويژه و افزونه‌هاي كاربردي است. براي سرويس فروشگاه ساز ووكامرس قالب‌هايي مانند سايت‌هاي فروشگاهي كبير طراحي شده كه امكانات كاملي را در پسنديدن شما پيمان مي‌دهند و مي‌توانيد از آنها بهره‌گيري كنيد. همچين افزونه‌هاي كاربردي خويش ووكامرس هم بسيار زياد بوده و مي‌توانيد انواع آنها را با جستجو پيدا كنيد. امكان صدور فاكتور، درگاه پرداخت مستقيم، حمل و نقل، پيشنهادهاي ويژه و لحظه‌اي و… افزونه‌هاي براي ووكامرس هستند كه سايت شما را تبديل به يك فروشگاه اينترنتي نيرومند مي‌كنند. لازم به ذكر است كه براي به كارگيري كل امكانات ووكامرس و نصب اين افزونه‌ها چه بسا كمي هاست اشتراكي ناتوان باشد و براي اينكه سخت نخوريد توصيه مي‌كنم به چهره مرحله به مرحله قبل برويد و يك دفعه كل محصولات را در سايت وارد نكنيد. در مورد اين جستار در قسمت بعد بيشتر توضيح خواهيم داد.
تمركز بر روي يك جستار خاص براي بازدارندگي از هزينه‌هاراه اندازي فروشگاه اينترنتي با سرمايه كميك مورد بسيار مهم و تاثيرگذار در كسب و كار اينترنتي شما، تمركز بر روي يك جستار ويژه است. اين تعريف كه در نيچ ماركتينگ (Niche Marketing) مطرح مي‌شود، بر اين مورد پافشاري دارد كه براي راه اندازي سوداگري اينترنتي بايد بر روي يك بازار قصد (Target Market) مخشص هدف‌گذاري كرد.اگر شما فقط با اين هدف كه مي‌خواهيد فروشگاه اينترنتي داشته باشيد، وارد بازار شويد، قطعا نتيجه نخواهيد گرفت. شما تمركز بر روي يك جستار خاص، براي مثال يك دسته از محصول كه به صورت اختصاصي در هيچ فروشگاهي به فروش نمي‌رسد، مي‌توانيد بر روي آن محصول يك برند شده و فروش خويش را از اين محصول در يك فروشگاه بزرگ بيشتر كنيد.
با اينكار نسبت به رقبا خود نيز يك برتري رقابتي برپايي كرده‌ايد كه در بلندمدت براي برندسازي شما نيز كارساز است. يك جستار ويژه صرفا يك دسته بندي خاص نيست و در نيچ ماركتينگ، تمركز بر روي يك گروه سني و يا جنسي خاص هم جز هدف‌مندي‌هاي راه اندازي كسب و كار بوده كه مي‌توانيد بر روي آن‌ها نيز تمركز كنيد.
سوالي كه قبل مي‌آيد اينجاست كه اين باره چطور از هزينه‌ها جلوگيري مي‌كند. نخستين و مهم‌ترين نكته اين مسئله است كه براي آغاز اگر يك دفعه بخواهيد هزار فرآورده را همانند فروشگاه هاي اينترنتي بزرگ در سايت پيمان دهيد، هاست اشتراكي پاسخ نداده و بايد از سرور مجازي كه خرج چند تساوي دارد استفاده كنيد. همچنين حجم بالاي محصولات باعث مي‌شود، زمان زيادي براي وارد كردن و بازاريابي هر يك خرج كنيد. در ادامه مسير كارتان وقتي محصولات شما بسيار باشد و مطرح هم شده باشيد، بايد افراد كارآزموده بيشتري را استخدام كنيد الي هر يك از دسته‌ها را مديريت كنند. سئو و بهينه سازي موتور جستجو براي سايت‌هايي كه موضوعات گوناگون دارند نيز بسيار مشكل است.
حذف هزينه تبليغات با بازاريابي محتواراه اندازي فروشگاه اينترنتي با سرمايه كمحتما بخوانيد
اصول بازاريابي محتوا
اصول بازاريابي موتور جستجو
وقتي شما محصولي را وارد سايت مي‌كنيد، يك طريق ساده براي ايجاد فروش و توسط آوردن مشتري وجود دارد. اين مسير ساده اما هزينه‌بر، تبليغات است. يعني وقتي شما تبليغات گسترده براي فرآورده و يا محصولا فروشگاه اينترنتي خود اتمام دهيد، مي‌توانيد فروش داشته باشيد. اما همانطور كه عنوان اين نوشتار به راه اندازي فروشگاه اينترنتي با سرمايه ناچيز مربوط مي‌شود، شما مي‌توانيد با يك طريق ديگر، در ميان‌مدت مشتري هميشگي پيدا كنيد.

ساخت يك هدست واقعيت مجازي ۸K براي ناسا

۷۱ بازديد

سال‌ها است كه متخصصان ساخت هدست‌هاي واقعيت مجازي(VR) در شركت"VRgineers" اقدام به ساختن هدست‌هاي واقعيت مجازي براي بازار حرفه‌اي و سازماني از جمله براي موسسات دولتي مانند ناسا مي‌كنند.

 

امروز نيز اين شركت در نمايشگاه فناوري CES از آخرين مدل خود رونمايي كرده است. اين هدست كه "XTAL" نام دارد، اين بار با وضوح شگفت انگيز ۸K رونمايي شده كه قادر است يك تصوير به شفافيت كريستال را در بهترين سطح ممكن نمايش دهد.

 

در اين مدل، ساير ويژگي‌ها مانند ماژول واقعيت افزوده مختلط(AR) و لنزهاي بهبود يافته كه وسعت ديد ۱۸۰ درجه را ارائه مي‌كنند، در نظر گرفته شده است.

 

خبرنگار انگجت مي‌گويد من آن را در يك نمايش آزمايشي در محوطه نمايشگاه CES امتحان كردم و از ميزان وضوح و شفافيت تصاويري كه ارائه مي‌دهد، شگفت زده شدم.

 

سخنگوي شركت "VRgineer" در خلال معرفي اين هدست گفت كه اين شركت در حال كار روي نسخه اساسي و اوليه يك شبيه سازي واقعيت مجازي براي فضانوردان ناسا است.

 

خبرنگار انگجت مي‌گويد من فرصتي براي امتحان كردن ابزار كنترلي اين هدست نداشتم، اما اين هدست مجهز به قابليت رديابي چشم به همراه توانايي تعامل با دنياي مجازي با نگاه، دستورات صوتي و كنترل‌هاي حركتي است. كنترل ژست‌ها به ويژه به لطف دو حسگر موسوم به "Leap Motion" تعبيه شده در زير اين هدست ميسر شده است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/enews4073023.html

كروم بوك جديد گلكسي عرضه مي‌شود

۶۴ بازديد

 تا به حال قدرتمندترين لپ تاپ‌هاي كروم بوك كه مجهز به سيستم عامل كروم گوگل هستند، توسط خود اين شركت عرضه شده و از سري پيكسل بوك هستند. اما سامسونگ قصد دارد گوگل را در اين زمينه عقب براند.

 

لپ تاپ‌هاي كروم بوك مجهز به سيستم عامل و مرورگر كروم بوده و بدون اتصال به اينترنت كارآيي زيادي ندارند. همچنين برخي اپليكيشن‌هاي اندرويدي بر روي اين لپ تاپ نصب شده است.

 

اين لپ تاپ داراي يك نمايشگر ۱۳.۳ اينچي فوق دقيق يو اچ دي لمسي است. دقت اين نمايشگر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پيكسل و نسبت بصري آن ۱۶ به ۹ است. پشتيباني از فناوري اچ دي آر نيز وضوح و شفافيت رنگ‌ها را در اين نمايشگر بيشتر مي‌كند.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,كروم بوك جديد گلكسي
 

پردازنده‌هاي نسل دهم اينتل، ۱۶ گيگابايت رم و يك ترابايت حافظه اس اس دي از جمله ديگر امكانات اين لپ تاپ است. ضخامت كلي لپ تاپ گالكسي سامسونگ تنها ۹.۹ ميليمتر است و امكان چرخش ۳۶۰ درجه نمايشگر آن به منظور استفاده از اين لپ تاپ در قالب يك تبلت وجود دارد. يك قلم نوري نيز به همراه اين لپ تاپ عرضه مي‌شود.

 

قيمت ارزان‌ترين مدل اين لپ تاپ كه داراي هشت گيگابايت رم و ۱۲۸ گيگابايت حافظه داخلي است هزار دلار است. عرضه عمومي محصول مذكور در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ رخ مي‌دهد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11044559.html

كلمات كليدي چيست؟

۶۳ بازديد

انواع واژه ها كليدي
كلمات كليدي به دو نوع بلند و اختصار تقسيم مي‎شوند، كلمات كليدي كوتاهي مانند «فروش ويژه» و واژه ها كليدي بلند مثل «فروش اخص البسه تابستاني» مي‎باشد كه پيشه بر روي واژه ها كليدي كوتاهي به مراتب دشوارتر از واژه ها كليدي بلند است زيرا چشم وهمچشمي بيشتري براي آن وجود دارد.
انتخاب واژه ها كليدي پسنديده براي توليد محتوا
ابتدا بايد بيچارگي و خواست‎ها‎ي مشتريان و بازديدكنندگان به دقت رسيدگي شود و سپس واژه ها كليدي بر پاي بست، نيازها آنها برگزيدن شود.ارتباط واژه ها كليدي با موضوع مورد بحث اهميت زيادي دارد. لذا در هنگام گزينش واژه ها كليدي بايد به حيطه كاري و مطلبي كه درباره آن محتوا تهيه مي‎شود، پروا نمود.هر چقدر ميزان واژه ها كليدي طولاني تر باشد به همان ميزان نيز از تعداد رقبا كاسته‎ مي‎‎شود كه اين فرمايش موفقيت بيشتري را به سمت درونمايه سوق‎ مي‎‎دهد.جستجوي كلمات كليدي برگزيده در موتورهاي جستجو و مقايسه ميزان استفاده آنها نيز راهي ساير در جهت انتخاب مي‎باشد. اثناء جستجوي كلمات كليدي ليست نتايجي در پيش روي شما پيمان مي‎گيرد كه با تماشا آنها مي‎توانيد به ارزشمندي واژه ها و ميزان تكرار آنها پي ببريد.استفاده از نرم افزارهاي واسط براي موشكافي كلمات كليدي همچون نرم اسباب Market Samurai كه يك افزار نيرومند براي رسيدگي رقبا در اين واژه ها كليدي برگزيده است، يكتا ساير از روش هاي انتخاب كلمات كليدي مناسب‎ مي‎‎باشد. در اين نرم انگيزه ها مي‎توان كلمات و ايده‎ها‎ي مختلف را بررسي و عناوين خويش را در آن مهار نمود.توجه به سايت‎ها‎ي خارجي و استفاده 

نحوه انتخاب كلمه كليدي

از مطالب بكر آنها مي‎تواند شما را در گزينش واژه ها كليدي مناسب ياري كند.كلمات كليدي پس از انتخاب بايد در موتورهاي جستجو  به جستجو پرداخت لغايت ميزان كاربران مشخص شود. براي دريافت يك توصيه براي واژه ها كليدي مي‎توان از لينك http://adwords.google.com بهره‌گيري نمايش داد و در آن عبارات مورد نظر در پهنه فعاليت و يا آدرس سايت شركت را براي اخذ كلمات كليدي پسنديده وارد نمود. علاوه بر اين در اين صفحه مي‎توان نتايج آماري را كه هر واژه كليدي چند بار در ماه جستجو شده و ساير آمارهاي محلي را بدست آورد لغايت از اين طريق بهترين كلمه كليدي را برگزيدن كرد. در ضمن به كارگيري آلت Google Trends نيز شما را قادر مي‎سازد الي با واژه ها كليدي كه بيشترين بهره‌گيري را داشته، آشنا شويد.استفاده از واژه ها كليدي كه در سايت‎ها‎ي رقيب به شغل مي‎رود، مي‎تواند عامل مهمي در گزينش بهترين كلمات كليدي باشد، ولي بايد پروا داشت اين شغل نبايد به صوررت دنباله روي صرف باشد و بايد در بي گمان يك الگوي باشد. زماني كه سايت منحصر به فرد است، شغل آسانتر بوده زيرا رقيب كمتري وجود دارد. در اين شرايط بايد بر روي صفحه تارنما خود كليك راست نموده و گزينه View Source يا چيزي مانند به آن را انتخاب كنيد. با استفاده از گزينه Find واژه‎اي به نام Meta Keywords را جستجو نمايد.استفاده از عبارت‎هاي دو و سه كلمه‎اي و سئوالي هم مي‎تواند در انتخاب واژه ها كليدي مناسب، شغل ساز باشد.استفاده از واژه‎ها‎ي هم معنا و مترادف در ساحل كلمات كليدي اصلي، گرد ساير از راه‎ها‎ي گزينش واژه ها كليدي مناسب مي‎باشد.در كنار برگزيدن صحيح كلمات كليدي، كاربرد و بكار بردن آن‎ها نيز شرط مهمي در موفقيت محتوا مي‎باشد. به كارگيري واژه ها كليدي در تگ‎ها‎، عناوين، بطن محتوا؛ در ضمن بولد و ايتاليك كردن و پيوند زدن آنها به وب سايت‎ها‎ي معتبر هم گرد ساير از روش‎ها‎ي افزايش تاثير كلمات كليدي مي‎باشد.

اولين پردازنده 64 هسته اي شركت AMD سال آينده از راه مي رسد

۶۵ بازديد
كمپاني AMD عرضه اولين پردازنده 64 هسته اي تردريپر خود به نام رايزن تردريپر 3990X با 128 ترد را در سال 2020 تأييد كرد.

شركت AMD جزئيات زيادي از پردازنده رايزن تردريپر 3990X منتشر نكرده ولي اسلايدي كه از آن لو رفته از كش 288 مگابايتي و شاخص TDP (توان طراحي گرمايي) 280 واتي خبر مي دهد. اين يعني براي خنك كردن پردازنده جديد AMD به سيستم خنك كنندگي قدرتمندي نياز است.

نكته جالب اينكه شاخص TDP پردازنده رايزن تردريپر 3990X همانند تراشه هاي تردريپر فعلي AMD است ولي تعداد هسته ها دو برابر شده است. در حال حاضر هيچ اطلاعاتي از سرعت كلاك اين CPU منتشر نشده ولي بر اساس گمانه زني ها سرعت كلاك براي حفظ عملكرد گرمايي، كاهش خواهد داشت.

AMD پردازنده تردريپر رايزن 3990X را براي سال 2020 تاييد كرد

 

پردازنده 64 هسته اي براي هر كاربري مناسب نيست و قيمت بسيار بالاي آن نيز افراد بسياري را از خريدش منصرف مي كند. شركت AMD در نشست خبري خود اعلام كرد كه اين محصول براي توليدكنندگان هاليوودي مناسب خواهد بود. با اين حال اين تراشه ساز در طول چند سال گذشته تعداد هسته هاي پردازنده هاي دسكتاپ را نيز افزايش داده است.

پردازنده رايزن تردريپر 3990X با بهره مندي از 64 هسته و برچسب قيمت چند هزار دلاري، در حال حاضر براي كاربران معمولي دست نيافتني به نظر مي رسد؛ ولي با علاقه اي كه AMD در افزايش تعداد هسته هاي پردازنده هايش نشان داده، هيچ بعيد نيست كه تا چند سال ديگر پردازنده اي با اين خصوصيات براي مصرف كنندگان معمولي نيز به بازار عرضه شود.

 

كمپاني AMD قرار است از پردازنده رايزن تردريپر 3990X در سال 2020 رونمايي كند. متاسفانه اطلاعاتي در مورد قيمت اين محصول در دست نيست؛ ولي با در نظر گرفتن پردازنده 24 هسته اي 3960X با 1399 دلار و پردازنده 3970X با 1999 دلار قيمت، مي توان حدس زد كه محصول مورد بحث حداقل قيمتي در حدود 4 هزار دلار داشته باشد.

منبع:

https://digiato.com/article/2019/11/26/%d8%aa%d8%a7%db%8c%db%8c%d8%af-amd-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b2%d9%86-%d8%aa%d8%b1%d8%af%d8%b1%db%8c%d9%be%d8%b1-3990x-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2020/

سامسونگ بزرگ‌ترين تأمين‌كننده نمايشگر موبايل در سه ماهه سوم 2019

۵۴ بازديد

سامسونگ ديسپلي (Samsung Display) دوباره به عنوان بزرگ ترين تأمين كننده نمايشگر صنعت موبايل انتخاب شد. سازنده كره اي اواخر سال گذشته ميلادي اين عنوان را به شركت BOE Technology واگذار كرده بود.

سال 2019 تعداد بيشتري از توليدكنندگان تجهيزات اصلي (OEM) به استفاده از پنل هاي امولد در محصولات خود روي آورده اند. همين عامل باعث شده تا سامسونگ ديسپلي مجدداً لقب بزرگ ترين بازيگر صنعت نمايشگر موبايل را از آن خود كند.

 

به گزارش سايت Gizmochina و به نقل از موسسه تحقيقاتي IHS Markit، سامسونگ ديسپلي تا پايان سه ماهه سوم سال جاري ميلادي، 29 درصد از بازار نمايشگر موبايل را در اختيار داشته كه نسبت به سه ماهه قبل، افزايش 21.3 درصدي را نشان مي دهد. در عين حال سهم كمپاني BOE Technology از بازار نمايشگر موبايل در بازه زماني مشابه، به كمتر از 20 درصد كاهش پيدا كرده است.

سامسونگ ديسپلي در سه ماهه سوم سال جاري ميلادي، 146 ميليون پنل امولد صادر كرده كه دو ميليون بيشتر از كل پنل هاي LCD صادر شده در بازه زماني سه ماهه در صنعت موبايل بوده. اين آمار نشان مي دهد پنل امولد در حال حاضر محبوب ترين نمايشگر موبايل است.

 

سامسونگ ديسپلي 93 ميليون پنل امولد در سه ماهه دوم سال 2019 صادر كرده بود و رسيدن به آمار 146 ميليوني در تنها سه ماه، دستاورد بزرگي براي اين كمپاني كره اي محسوب مي شود. در ميان مشتريان نمايشگرهاي سامسونگ، برندهاي مختلفي به چشم مي خورند كه بعضي از آنها رقيب اصلي اين شركت در حوزه تلفن هوشمند هستند.

برندهاي بزرگي مثل اپل، هواوي و شيائومي در طول امسال استفاده از پنل هاي امولد را در محصولات خود زياد كرده اند كه به افزايش سهم سامسونگ ديسپلي در بازار نمايشگر موبايل منتهي شده است.

سامسونگ ديسپلي در حال حاضر در وضعيت خوبي به سر برده و پيش بيني نمي شود پنل هاي LCD بازگشت قدرتمندي داشته باشند. با وجود افزايش تقاضاء براي پنل هاي امولد، بعيد است بقيه سازندگان توانايي رقابت با اين كمپاني كره اي را داشته باشند.

 

 

منبع:

https://digiato.com/article/2019/11/27/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%da%af%d8%b4%d8%b1-q3/

طراحي سايت فروشگاهي كرج

۶۹ بازديد

طراحي سايت فروشگاهي آنلاين مي تواند شما را در ارائه خدمات هر چه بهتر و راحت تر در مقوله ي طراحي فروشگاهي مدد نمايد تا بتوانيد مشتريان

نمونه سايت هاي فروشگاهي

را به سوي خويش جذب كنيد و در نتيجه به ارائه گونه ها محصولات و خدمات با كيفيت در محدوده اي ما فوق شهر خود بپردازيد.
با ثبت فروشگاه اينترنتي زير نظر طراحان با تجربه مي توانيد كاربران اينترنتي را به مشتريان مقاوم خويش تبديل كنيد و برآيند اينكه ميزان وسيعي از مشتريان را به سوي فروشگاه خود سوق دهيد.
به كمك طراحي سايت فروشگاهي مي توانيد به معرفي، تبليغ، عرضه و فروش محصولات و خدمات در دنياي اينترنتي بپردازيد.
فروشگاه اختصاصي اينتن از سيستم هاي فروشگاهي برند ، همچون : ديجي كالا ، آمازون ، ووكامرس و … الهام گرفته شده است
 

امكانات كلي طراحي سايت فروشگاهيمديريت محصول (قيمت ، موجودي انبار)امكان درج گالري  تصاوير براي محصولامكان درج توضيحات براي محصولپنل مديريت با دسترسي آسان و سريعامكان درج منو و ذيل منو به تعداد نامحدوداسلايدر عكس ها در صفحه اصليويرايشگر متني نيرومند در پنل مديريتثبت اسم و ورود كاربرانمديريت كاربرانامكانات طراحي سايت پيشفرض اينتن براي سايت فروشگاهيمشاوره اسم گستره رايگانيك دامنه ir رايگانفضاي هاست رايگانطراحي سايت ريسپانسيو (واكنش گرا)طراحي اختصاصي گرافيكي صفحه نخست وب سايت با سليقه شما (رايگان)طراحي قالب اختصاصيصفحه در ارتباط با ماصفحه تماس با ماصفحه فهرست محصولاتصفحه محصولصفحه سبد خريدصفحه ۴۰۴ اختصاصيامكانات جانبي طراحي سايت فروشگاهيطراحي سيستم وبلاگمحصولات مرتبطدرج كاتالوگ براي محصول به تعداد توان محدوددرج ويدئو براي هر محصولسيستم جستجوي پيشرفتهامكان چند فروشندگي مشابه طراحي سايت فروشگاهي ديجي كالاامكان اضافه يا حذف و يا تغيير تعداد محصول به سبد خريد به صورت آني (Ajax)نظرسنجي و امتياز دهي به فرآورده مانند سايت ديجي كالاسيستم نظردهي (ديدگاه)نمايش محصولات جديد و پرفروشاتصال به سيستم ايميل و پيامكاتصال به درگاه هاي بانكي و واسط هاي اينترنتيسيستم محاسبه گر ماليات ۹%مديريت پرداختمديريت سفارشات و امكان پرينت آنمديريت تخفيف ها در ۲۰ حالت متفاوتسيستم گزارش گيري در پنل مديريتامكان دريافت خروجي از محصولامكان درج چندين آدرس و مديريت آدرس ها مشابه ديجي كالاامكان درج سايز و رنگ براي هر محصولامكان افزودن خاصيت بصورت جداگانه براي هر محصولامكان بخش بندي محصولات با چندين سطح متفاوتامكان مديريت برچسب ها براي هر محصولمديريت كاربران ( تغيير در اطلاعات پنل كاربري،گرفتن خروجي از كاربران)مديريت سطوح دسترسي كاربرانتنظيمات كلي سايت شامل عنوان سايت، توضيحات، favicon ،تغييرات در قسمتهاي گوناگون از جمله عناوين صفحه اول

منتخبي از زيباترين عكس هاي هوايي عكاس آلماني

۷۸ بازديد

«برنهارد لنگ» (Bernhard Lang)، عكاس اهل آلمان بيش از يك دهه است كه از ارتفاع بالا عكس هايي خارق العاده مي گيرد. او سال 2010 پس از مشاهده منظره جادويي زير پاي خود از پنجره هواپيما، عكاسي هوايي را آغاز كرد.

لنگ از آن زمان تاكنون به چندين كشور اروپايي، آفريقايي و همچنين ايالات متحده سفر نموده و عكس هاي زيبايي از ارتفاع بالا خلق كرده كه جايزه هاي مختلفي را نصيب وي كرده اند.

در ادامه گلچيني از زيباترين تصاوير گرفته شده توسط اين عكاس آلماني را مشاهده مي كنيد.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/01/22/%da%af%d9%84%da%86%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d9%84%d9%86%da%af/

پيشنهادهاي تورهاي نوروزي براي تعطيلات 99

۶۷ بازديد

بيشتر مردم پيش از رسيدن تعطيلات نوروزي درباره اين موضوع كه به كجا سفر كنند با اعضاي خانواده و دوستانشان گفتگو مي كنند. الان زمان تصميم گيري است و اين موضوع ذهن بيشتر افراد را درگير كرده كه تعطيلات امسال به كجا بروند؟ تور مشهد، تور كيش، تور يزد و مقاصدي كه تا به حال رفته يا نرفته اند در اولويت قرار مي گيرد. تورگردان مجري مستقيم تورهاي داخلي است و از اين نظر در نظر داريم با توجه به درخواست هاي مشتريان و مسافران در سال هاي گذشته بهترين مقاصد نوروزي را براي سال پيش رو خدمتتان معرفي كنيم.

 

تور مشهد

از مهمترين مقاصد نوروزي مثل هميشه شهر مقدس مشهد است كه همه ساله نزديك به سي ميليون گردشگر به آن سفر مي كنند. استقبال زياد گردشگران از سفر به مشهد باعث شده از سال هاي دور هتل هاي متعددي در اين شهر تاسيس شود و به خصوص در خيابان هاي منتهي به حرم هتل هاي دو تا پنج ستاره و انواع اقامتگاه ها در خدمت گردشگران باشد. از بهترين پيشنهادها براي تور مشهد نوروز 99 اقامت در هتل هاي پنج ستاره است. درست است كه اين شهر، جاذبه هاي تفريحي و هيجاني زيادي دارد ولي اولويت سفر گردشگران به اين شهر، زيارت است. اقامت در خيابان هاي نزديك به حرم باعث مي شود كه افراد فرصت كافي براي گشت زدن در شهر و تفريح نداشته باشند. به همين دليل بيشتر گردشگران ترجيح مي دهند از هتل هاي پنج ستاره كه مشتمل بر امكانات تفريحي است استفاده كنند.

اقامت در هتل هاي پنج ستاره نزديك به حرم با برخورداري از مجموعه هاي آبي، اسپا، ماساژ، رستوران هاي خوب با غذاهاي با كيفيت، كافه گيم، مهد كودك براي نگهداري بچه ها، پاركينگ و بسياري امكانات و خدمات رفاهي ديگر همراه است. تور مشهد هتل درويشي از بهترين انتخاب ها در اين زمينه است. نوع اتاق ها، رستوران هاي متعدد، خدمات گردشگري و امكانات متعدد اين هتل را جزو برترين هاي كشور قرار دهد. اقامت در اين هتل، خاطره اي خاص و به ياد ماندين را در جوار بارگاه علي بن موسي الرضا براي گردشگران رقم مي زند.

تور يزد

يزد از جمله مقاصدي است كه در فصل نوروز با استقبال زيادي مواجه مي شود. اين شهر تاريخي به دليل داشتن خانه ها و بناهاي تاريخي حسي نوستالوژي را براي گردشگران زنده مي كندو بيشتر افرادي كه به يزد سفر مي كنند ترجيح مي دهند اقامتشان به جاي هتل هاي لوكس با معماري مدرن در فضايي شبيه به معماري بومي اين شهر باشد. به عبارت بهتر بايد گفت همه دوست دارند مثل يك بومي در شهر زندگي كنند.

خوشبختانه در اين شهر پر گردشگر هتل هايي تاسيس شده است كه در عين حال كه جديدترين استاندارهاي هتلداري را در نظر گرفته است، تم تاريخي و تناسب با معماري بومي يزد را به تمامه حفظ كرده است. يكي از اين مراكز اقامتي، هتل داد يزد است كه با بهره گيري از اسلوب هاي معماري بومي مناطق كويري اتاق ها، رستوران، لابي و جاي جاي هتل را طراحي كرده و فضايي خاص و متفاو ترا به وجود آورده است. به همين مناسبت تور يزد هتل داد براي نوروز سال 99 مي تواند بهترين گزينه باشد. به هيچ وجه اقامت در اين هتل را از دست ندهيد.

 

تور كيش

بسياري از مردم ترجيح مي دهند در فصل نوروز به سواحل كشور بروند. آن هايي كه سفر به شمال كشور برايشان تكراري شده باشد معمولا جنوب كشور را مقصد سفر خود قرار مي دهند. تور كيش به دليل برگزاري جشنواره هاي متعدد و برپايي كنسرت ها و جشن هاي شبانه با استقبال زيادي مواجه مي شود. كيش از جاذبه هاي متعددي برخورداز است و در فصل بهار آب و هواي مطبوعي پيدا مي كند.

از جاذبه هاي گردشگري كيش مي توان به تفريحات آبي همچون غواصي، پاراسل، جت اسكي، قايق سواري، كشتي هاي تفريحي، كيبل اسكي و غيره اشاره كرد. از تفريحات شبانه كيش دوچرخه سواري، موتورسواري و پياده روي در مسير دوچرخه و كنار ساحل است. شب ها فرصت خوبي براي شركت كردن در جنگ هاي شبانه كيش و خنده و شادي نيز مي باشد.

 

منبع:

https://digiato.com/promoted/1193906/

چگونه در استوري هاي اينستاگرام نظرسنجي بگذاريم؟

۷۵ بازديد

بدون شك قابليت Stories يا همان حكايت هاي اينستاگرام مي تونه يك ترفند جالب براي اشتراك گذاري عكس و ويديو هاي كاربران باشه؛ از طرفي همون طور كه مي دونيدبا استفاده از اين قابليت شما مي تونيد تصاوير و ويديو ها رو به مدت 24 ساعت به تعقيب كننده هاي خودتون نمايش بديد ولي اينستاگرام به موجب آپديت جديدي كه براي اپليكيشن خودش منتشر ساخت، قابليت جديد و جالبي رو ارائه كرده كه مربوط به امكان ارسال نظرسنجي در استوري (Story) مي‌ شه.
در اين مقاله هدف داريم به تعليم روش ارسال نظرسنجي در استوري اينستاگرام بپردازيم. آموزش قراردادن يا عقيده سنجي در استوري اينستاگرام

 - اپليكيشن اينستاگرام را به پسينيان نسخه موجود به روزرساني كنيد.- وارد اپليكيشن اينستاگرام بشيد و آيكون دوربين در بالا سمت چپ رو لمس كنيد.- يك عكس رو از گالري  انتخاب، يا عكس جديدي بگيريد.- بعد از اين كه عكس باره نظر رو برگزيدن كرديد،

چطور نظرسنجي استوري اينستاگرام بگذاريم؟

وارد بخش اديت عكس خواهيد شد.
- حال آيكون استيكر كه در بالاي عكس قرار داره رو لمس كنيد.- همانند عكس، استيكر “POLL” رو لمس كنيد الي به عكس اضافه بشه.- سوال خودتون رو در تقدير “Ask Your Quastion..” بنوسيد و اگه مي خواهيد كه جواب ها Yes/No باشه، DONE رو لمس كنيد.
* نكته: بخش عقيده سنجي اينستاگرام در حال آماده فقط داراي 2 گزينه مي باشد.
- اگه مي خواهيد پاسخ ها رو خودتون مشخص كنيد، هركدوم از گزينه هاي Yes/No رو لمس و تغيير بديد.- با تمام كردن سوال و جواب هاي خود “Done” رو لمس كنيد الي به عكس شما اضافه بشه. 

بد نيست بدونيد كه پس از ارسال نظرسنجي در استوري اينستاگرام شما مي‌ تونيد ضمن مراجعه به استوري خودتون و كشيدن انگشتتان از زير صفحه به سمت بالا، جزئيات ريزبين نظرسنجي و نظراتي كه براي اون به ثبت واصله رو تماشا كنيد.