بازاريابي يا ماركتينگ چيست؟

۷۸ بازديد

منشا و ركن بنيادين نظام بازاريابي، دربايستن و خواسته هاي انسان است. فرآورده زاييده نياز بشر است، هر چيزي را كه خدمتي ارائه دهد يا نيازي را برآورده سازد ميتوان فرآورده قلمداد كرد كه شامل افراد، مكان ها، سازمان ها، خدمات و عقايد است. بازاريابي در ايران به چه معناست؟ به عبارت ديگر محصول عبارت است از چيزي كه توانا به ارضاي يك خواسته باشد. بيچارگي ذكر كننده ي حالت محروميت دريافتن شده در فرد است. محصولات به هر اندازه كه خواسته هاي فرد را برآورده كنند، حائز ارزش هستند. خواسته در بازاريابي، شكل برآورده ساختن نيازهاست و درخواست توانايي رفع خواسته است.
بازاريابي يا ماركتينگ چيستمنشا و ركن بنيادين سامانه بازاريابي، نياز وخواسته هاي انسان است
بازاريابي از زماني آغاز ميشود كه فرد تصميم مي گيرد نيازها وخواسته هايش را از طريقي ويژه كه آن را “مبادله” مي ناميم، ارضا كند. مبادله گرد از چهار برگزيدن گوناگوني است كه فرد براي ارضاي نيازهاي خود از آنها كاربرد ميكند.
اولين گزينش خويش توليدي است. انسان گرسنه، گرسنگي خويش را از طريق شكار و . . . برطرف مي كند. در اين جا نه بازاري هستي دارد و نه بازاريابي.دومين انتخاب فرد استعانت از ديگران است. فرد گرسنه از فردي ساير به عنوان كار خير خوراك طلب مي كند و چيزي جز سپاسداري عرضه نميدارد.سومين برگزيدن فرد اعمال زور است. فرد گرسنه مي تواند با زور يا سرقت غذا را از چنگ ديگري در بياورد. در اين جا از قدر داني خبري نيست.چهارمين انتخاب فرد مبادله است. فرد گرسنه مي تواند به فرد ديگري كه خوراك دارد مراجعه كرده، منبعي را براي مبادله با غذا توصيه كند. اين منبع مي تواند پول، محصول يا خدمتي باشد كه براي صاحب خوراك داراي ارزش است.در مبادله بايد ۳ شرط ذيل پايدار باشد:دو طرف هستي داشته باشدهر طرف چيزي با ارزش براي طرف ساير داشته باشدهر طرف مجاز به استجابت يا رد پيشنهاد طرف ساير باشد اگر اين شرايط موجود باشد، امكان مبادله نيز وجود خواهد داشت.تعريف بازارتعريف بازار عبارت است از “محلي براي مبادلات بالقوه” اگر براي فرآورده يا خدمت ما حتي يك نفر هم هستي داشته باشد، مي توانيم بگوييم كه بازار هستي دارد. اندازه بازار به تعداد افرادي پيوستگي دارد كه:
به محصول به معني عام يا شي مورد عقيده علاقمند هستند.حاضرند منابع لازم را براي به دست آوردن محصول مبادله كنند.تعريف بازار ما را به مفهوم بازاريابي مي رساند.
بازاريابي يعني كوشش در جهت از نيرو به فعل درآوردن مبادلات براي ارضاي نيازها و خواسته هاي بشر.ابعاد گوناگون ماركتينگ و بازاريابيابعاد متنوع ماركتينگ
۹ جنبه گوناگون ماركتينگ۱. بازار گراييگرايش به بازار و دربايستن مشتريان نخستين خاصيت بازاريابي جديد است. مدير موفق كسي است كه سازمان را با شرايط روز همگام كند و اين زماني امكان پذير است كه كاركنان و مديران تمايل به بازار را به عنوان يك دانش و بينش بپذيرند و دنبال كنند.
۲. بازار شناسي“شناخت” لازمه ي هر جنبش عاقلانه و هر تصميم بنيادين است. شناخت بازار تلاشي نظام مند است براي گردآوري، ضبط و ثبت اطلاعات مربوط به كل ي اجزاي برپايي دهنده ي سامانه بازار و كل عواملي كه بر نظام بازار كارايي مي گذارند.
۳. بازاريابي
بازاريابي يعني جستجو براي يافتن مناسبترين بازار و بخش هايي كه سازمان مي تواند در آن جا به صورت سودمند تر و موثرتر حضور يابد و پاسخگوي احتياج و خواسته ملت باشد. بازاريابي يعني بخش بندي يا بخش بازارها و تعيين محصولات كمپاني براي پسنديده ترين بازارها.
۴. بازار سازيبازارسازي يعني نفوذ در بازار و شناسايي و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با به كارگيري عوامل قابل كنترل بازاريابي (4P: محصول، قيمت، پخش و تبليغ) . بازاريابان با بكارگيري صحيح و بنيادين اين عوامل مي توانند در شرايط گوناگون جايگاهي در بازار براي خويش به دست آورند و با سياست ها و برنامه هاي مناسب بهره بيشتري از بازار را در كمر بستن بگيرند.
۵. بازار گرديبازارگردي وظيفه اي است كه بازار ياب را ناچار مي سازد تا بيش از ديگران با تحولات و دگرگوني ها بازارها آشنا گردد. اين آگاهي از طريق حضور در صحنه رقابت و مبادله و نگريستن بازارها شدني است. كمپاني كردن در نمايشگاهها، بازديد از بازار هاي متنوع و بودن در پيرامون بازار، ديدن مديران را بازتر مي سازد. به عبارتي، مهمترين نقش بازار گردي تقويت و برخي مواقع تغيير “ديد” است.
۶. بازار سنجيبازار سنجي يعني تحليل موقعيت بازار با توجه به آنچه بوديم و داشتيم، آنچه هستيم و داريم و آنچه بايد داشته باشيم. همه محصولات و خدمات و سازمان ها حائز منحني عمر خاصي هستند كه اين منحني شامل مراحل معرفي يا، رشد، بلوغ و اشباع، و افول است و هر مرحله شرايط گزيده تر اي دارد كه بازارياب بايد براساس اين ويژگي ها بازتاب هاي مناسبي پرتو دهد. بازار سنجي يا ارزشيابي و سنجش فعاليت هاي سازمان، نقاط قوت و ضعف را به احسان نمايان مي سازد.
۷. بازار داريبازار داري يعني حفظ مشتريان كنوني و دلگرمي و ترغيب آنان به خريد بيشتر و تداوم خريد از راه برپايي “رضايت” در آنان. آگاهي از رفتار مشتريان، پيوستگي استوار كردن با آنان، داشتن اطلاعات روانشناختي و جامعه شناختي و نيز آگاهي داشتن از حركات و امكانات رقبا نقش ارزنده اي در حفظ مشتري دارد.
۸. بازار گرميبراي بازار داري لازم است بازار گرمي را از دست ندهيم. بازارگرمي يعني تبليغات و تشويقات به موقع جهت آگاه ساختن، متقاعد كردن و ترغيب مشتريان براي ارتباط بيشتر با سازمان و خريد از آن و رويارويي با حركات رقيب. احد از مهمترين ابزارهاي بازار گرمي به كارگيري خلاقيت ها، نوآوري ها و ابتكارات است.
۹. بازار گردانيبازار گرداني يعني مديريت بازار كه دربرگيرنده برنامه ريزي، اجرا و كنترل امور گوناگون بازار و ابعاد مختلف بازاريابي است. بازارگرداني شامل تنظيم راهبرد ها و برنامه ها، سازماندهي و اجراي همه ي امور مربوط به شناساندن و معرفي محصولات كمپاني به بازار ها، بازبيني بر كار و جنبش ها براي دستيابي به اهداف سازمان و ايجاد رضايت براي مشتريان و جامعه است.
با پروا به ابعاد متنوع ماركتينگ ميتوان گفت كلمه ي پسنديده براي Marketing “بازار گرداني” است كه همان “مديريت بازار” است و كل امور مربوط به برنامه ريزي، اجرا و كنترل كار و جنبش هاي متنوع را در بر مي گيرد.
گسترش اينترنت و تغيير شيوه هاي بازاريابيبا اشاعه اينترنت به تدريج شيوه هاي بازاريابي نيز دچار تغيير شد. ست گودين يگانه از خلاق ترين و مشهورترين بازاريابان دانشمند در كتاب معروف خود يعني بازاريابي فرمان اي (Permission Marketing) در سال ۱۹۹۹ اين تغييرات را قبل بيني كرد و به شكل جديدي از بازاريابي با عنوان بازاريابي درونگرا يا جاذبه اي اشاره نمود. اين گونه بازاريابي چندين سنه پس بدست گسترش دهندگان دست موزه معتبر اتوماسيون ماركتينگ هاب اسپات يعني برايان هاليگان و دارمش شاح به طور گسترده تبليغ و ترويج داده شد و به احد از بهترين روش هاي بازاريابي براي كمپاني هاي كوچك و ميانه تبديل شد. وبسيما ثبت اسم كارگاه تعليم ديجيتال ماركتينگ خويش را نخست كرد.
در اين طريق شما برخلاف شيوه هاي سنتي بازاريابي (برونگرا) بر پايه برپايي وقفه در حيات افراد از راه تبليغات در تلويزيون، راديو، بيلبورد و … با فرآوري محتوايي كه به كسان اطلاعات سودمند بدهد بدست آن ها كشف مي شويد. به راستي شما با دادن اطلاعات سودمند به كسان به مرجع قابل اطميناني تبديل خواهيد شد كه آن ها براي خريد محصولات و خدماتتان راغب مي شوند. ابزارهاي اصلي اين شيوه عبارتند از:
سايت ها و وبلاگ هاموتورهاي جستجوي اينترنتي (مانند گوگل)شبكه هاي اجتماعي (اينستاگرام، تلگرام و لينكدين و …)و …بازاريابي محتوايي چيست؟بازاريابي محتوايي زيرشاخه اي از بازاريابي درونگرا يا جاذبه اي محسوب مي شود. در اين روش صاحبان يك سوداگري مي كوشند لغايت با توليد محتواي مفيد و استراتژيك در سايت خود، افراد را از راه موتورهاي جستجو (مانند گوگل) وارد سايتشان كرده و به بازاريابي و تبليغ محصولات و خدماتشان بپردازند. در اين بين آشنايي با سئو يا بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو در گرفتن رتبه هاي بالا در نتايج جستجو بسيار ضروري است. با اين كار كسان با جستجوي كلمات كليدي سايت شما را در صدر نتايج جستجو ديده و به سرعت بر روي آن كليك كرده و وارد آن مي شوند.

ساخت كهكشان در فتوشاپ

۶۱ بازديد

اين آموزش تصميم دارد تا روش ساخت يك كهكشان يا محيطي از فضا را به شما ياد بدهد.اين آموزش قطعا بسيار كار آمد بوده و بايد تمامي فتوشاپ كاران آن را بلد باشند.پس شروع كنيم.

 

ابتدا يك فايل جديد بسازيد براي اينكار كليدهاي Ctrl+N را بزنيد و سپس در قسمت width و height به ترتيب اعداد ۲۵۰۰ و ۱۶۰۰ را وارد كنيد. مطمئن شويد كه واحد مقابل آن ها pixel است.

 

آموزش فتوشاپ , كهكشان

 

طراحي آسمان شب

حالا به منوي edit

 

آموزش فتوشاپ , كهكشان

 

حالا به منوي filter رفته و ازمنوي noise فيلتر add noise را انتخاب كنيد. در پنجره باز شده amount را روي ۴۰۰ تنظيم كرده و گزينه هاي gaussian و monochrome را انتخاب كنيد در پايان هم ok كنيد.

 

آموزش فتوشاپ , كهكشان


از بكگراند يك كپي crtl+jبگيريد.

 

آموزش فتوشاپ , كهكشان

 

به filter بريدBlur -> Gaussian Blur.
و radius را ۰.۵ انتخاب كنيد.

 

آموزش فتوشاپ , كهكشان

 

طراحي ستاره هاي كوچك و بزرگ
از منوي image بهAdjustments -> Level بريد.
و اعداد را مثل شكل زير تنظيم كنيد.

 

آموزش فتوشاپ , كهكشان

 

از منو ي filter بهBlur -> Gaussian Blur بريد.
و ۲  pixels انتخاب كنيد.

 

آموزش فتوشاپ , كهكشان

 

از منوي image بهAdjustments -> Level بريد.
و اعداد را مثل تصوير زير تنظيم كنيد.

يعني:۱۷۰،۱،۱۷۲

 

آموزش فتوشاپ , كهكشان

 

حالا به filter بريد و از بخش Blurگزينه ي Gaussian Blur را انتخاب كنيد.
و radius را ۱ انتخاب كنيد.

 

آموزش فتوشاپ , كهكشان

 

تكميل طراحي كهكشان و انجام ريزه كاري ها
يك لايه ي جديد بسازيد.
براش را برداريد و opacity را روي ۱۰ درصد تنظيم كنيد.
hardness را ۰ درصد و سايز قلم ۴۵۰.
خوب شما بايد با رنگ هاي مختلف حالت هايي از رده هاي نور ايجاد كنيد.
اين كارا را تا رسيدن به نتيجه ي دلخواه ادامه بديد.همچنين ميتوانيد سايز قلم را گاهي اوقات كاهش دهيد.
حالا باز به gausdiam blur رفته و روي ۷۰ پيكسل قرار دهيد.

 

آموزش فتوشاپ , كهكشان

 

يك لايه ي جديد ساخته و به edit ->fill-blending mode را روي screen قرار دهيد.
filter- Lens Flare
تنظيمات را طبق شكل زير انجام دهيد و اينتر بزنيد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/graph/making-galaxy1-photoshop.html

خلق يك تصوير VEXEL جاري در فتوشاپ

۷۱ بازديد

در اين آموزش ما از تكنيك هاي vexel براي ايجاد يك تصوير قوي و جاري كمك گرفته و براي انجام اين كار از شيپ هاي انتزاعي استفاده خواهيم كرد.

 

مرحله اول
يك سند جديد در فتوشاپ ايجاد مي كنيم. به File > New مي رويم. من از يك اندازه A3 برعكس شده استفاده مي كنم، اما به ياد داشته باشيد كه مي توانيد از اندازه هاي مختلف استفاده كنيد و با رزولوشن هاي بالا كار كنيد .
DPI 300 يا بيشتر تا اگر خواستيد كه كارتان را چاپ كنيد تصويري با كيفيت بالا داشته باشيد.

 

ايجاد تصوير در فتوشاپ, خلق تصوير در فتوشاپ

 

مرحله ۲
تصوير استوك را بر روي بوم قرار دهيد. چون مي خواهيم كه بر روي مو هاي دختر كار كنيم در سمت راست تصوير فضاي بيشتري نسبت به سمت چپ قرار خواهيم داد.

 

ايجاد تصوير در فتوشاپ, خلق تصوير در فتوشاپ

 

مرحله ۳
يك لايه جديد ايجاد كرده و با استفاده از يك براش سفيد بزرگ قسمت هايي از اطراف صورت دختر را رنگ آميزي مي كنيم. سپس، يك لايه ديگر ايجاد كرده و از يك براش سخت براي كشيدن استفاده كنيد. اين بهترين قسمت است. بي پروا عمل كرده و از كشيدن استروك ها نترسيد. مهم نيست كه با موس كار كنيد يا با تبلت، اين تنها به عنوان يك منبع براي ما عمل مي كند.

 

ايجاد تصوير در فتوشاپ, خلق تصوير در فتوشاپ

 

ايجاد تصوير در فتوشاپ, خلق تصوير در فتوشاپ

 

مرحله ۴
براي اينكه به درستي از ابزار Pen استفاده كنيد، ابتدا كمي تنظيمات به ابزار Brush مي دهيم. ابزار Brush را انتخاب كرده و تنظيمات آن را مانند تصوير زير قرار دهيد. “ Shape Dynamics ” را تيك بزنيد زيرا در پايان اين آموزش به كار خواهد آمد. اگر مي خواهيد با ابزار Pen به افكت هاي مختلفي دست يابيد، تغييرات در اين مرحله بسيار مهم هستند اما در اين آموزش از اين بيشتر پيش نمي رويم.

 

ايجاد تصوير در فتوشاپ, خلق تصوير در فتوشاپ

 

مرحله ۵
ابزار (Pen (P را انتخاب كرده و نشانه “ Paths ” را تيك بزنيد. در اين مرحله مي توانيم Rubber Band را فعال كنيم و يا نكنيم. اين به شما كمك مي كند كه در حالي كه موس به دور صفحه حركت مي كند ببينيد مسير شما چطور خواهد بود.

 

ايجاد تصوير در فتوشاپ, خلق تصوير در فتوشاپ

 

مرحله ۶
براي مرور، دوست دارم كه در زمان ايجاد كردن مسير روند را به ياد داشته باشيد )با اين تكنيك( از ابزار Pen استفاده كنيد. با ابزار Pen مسير ايجاد كنيد، كليك راست كرده و Stroke Path را انتخاب كنيد. سپس، يك پنجره كوچك باز خواهد شد. اگر ” Simulate Pressure ” را در حالت تيك خورده نگه داريد، ممكن است مرز هاي محو شوند ( يا بر روي براشي كه در مرحله ۴ اضافه كرديد تاثير بگذارد). اگر اينكار را نكرديد، يك مسير خيلي قوي ايجاد مي شود كه براي انواع هنر هاي خطي كه انجام مي دهيد قابل استفاده است.

 

ايجاد تصوير در فتوشاپ, خلق تصوير در فتوشاپ

 

مرحله ۷
من دوست دارم كه كار هنري خطي ام را با شيپ هاي بزرگ به كوچك شروع كنم. در اين مورد، نيمرخ دختر يك شيپ بزرگ است. بياييد تا با آن شروع كنيم! پترن آبي را در تصوير اول دنبال كنيد تا به چيزي مانند تصوير دوم دست يابيد. رنگي كه من استفاده كردم # ۷f0000 است.

 

ايجاد تصوير در فتوشاپ, خلق تصوير در فتوشاپ

 

ايجاد تصوير در فتوشاپ, خلق تصوير در فتوشاپ

 

مرحله ۸
حالا با چشم ها كار مي كنيم. opacity لايه استوك را كاهش داده و بر روي يك لايه جديد آن را دورگيري ميكنيم. براي جزئيات بهتر است كه اندازه براش را كوچك كنيد. من از يك براش گرد ۸px استفاده كردم. براي مژه ها ” Simulate Pressure ” را تيك زده و براي خطوط خارجي چشم تيك آن را بر مي داريم. همچنين جزئيات را اضافه مي كنيم. براي بيني، به جاي انتخاب كردن ” Stroke Path ” گزينه ” Fill Path ” را انتخاب كنيد. يك پنجره جديد باز مي شود، تنظيمات آن را مانند تصوير زير قرار داده و OK را كليك مي كنيم.

 

ايجاد تصوير در فتوشاپ, خلق تصوير در فتوشاپ

 

ايجاد تصوير در فتوشاپ, خلق تصوير در فتوشاپ

 

ايجاد تصوير در فتوشاپ, خلق تصوير در فتوشاپ

 

مرحله ۹
براي قسمت داخلي چشم ها، من چهار دايره ايجاد كردم. تنظيمات آن را در تصوير زير مي بينيد. درست مانند مرحله قبل است، اما به ياد داشته باشيد كه اگر مي خواهيد دايره هاي كامل ايجاد كنيد “( Circle (Draw Diameter or Radius ” را تيك بزنيد. آن را كپي كرده و آن را قرار دهيد، چيزهايي كه لازم نداريد را پاك كنيد. مي توانيد كمي ابرو نيز اضافه كنيد.

 

ايجاد تصوير در فتوشاپ, خلق تصوير در فتوشاپ

 

ايجاد تصوير در فتوشاپ, خلق تصوير در فتوشاپ

 

مرحله ۱۰
من لب ها و موي پايه آن را نيز اضافه كردم. مي خواهم كه لب هاي او ساده باشد تا زماني كه بخواهم آن را به رنگ قرمز در آورم مانند طراحي خطي .

 

ايجاد تصوير در فتوشاپ, خلق تصوير در فتوشاپ

 

مرحله ۱۱
مانند قبل همان تكنيك را دنبال كنيد، يك براش سخت px 10 برداشته و پس از دورگيري، تيك ” Simulate Pressure ” را برداريد. در اين مرحله تنها بايد طراحي كه در مرحله ۳ انجام داديد را دورگيري كنيد. من از همان رنگ استفاده كردم: # ۷f0000 . به ياد داشته باشيد اگر اين دورگيري ها را در يك لايه جديد انجام دهيد خيلي بهتر است، و سعي كنيد كه انواع خطوط مختلف را بر روي يك لايه تركيب نكنيد.

 

ايجاد تصوير در فتوشاپ, خلق تصوير در فتوشاپ

 

مرحله ۱۲
من فكر مي كنم اگر كم فعل و انفعال بين مو و پس زمينه وجود داشته باشد جالب تر است. پس شيپ هاي جداگانه اي پر از حركت و احساس دورگيري مي كنم. به ياد داشته باشيد كه در هر زمان كه لازم بود Zoom In و Zoom Out كنيد.

 

 

منيع:

https://www.beytoote.com/computer/graph/creating-photoshop2-vexel.html

مشاوره سئو

۷۴ بازديد

مهم بودن سئو و يا بهينه سازي سايت را اكثر مديران مي دانند. قطعا افرادي كه به پيگيري رشد و به درامد رسيدن سايت مي باشند و هيچگاه بي قصد و بدون برنامه جلو نمي روند. در دنياي امروزي اهميت سئو و بهينه سازي سايت زياد فراتر رفته است و آنقدر اين مبحث سنگين و گسترده مي باشد كه با دريافت مشاوره سئو تازه مي تاب به راستي تصميم گرفت و براي سايت خود برنامه ريزي كرد.

مشاوره رايگان سئو


مشاوره سئوSearch Engine Optimization به معناي سئو و بهينه سازي سايت براي موتور جستجو مي باشد و آنقدر بزرگ و مفصل و بيچارگي به تلاش دارد كه حتما با برنامه ريزي و انتخاب هدفي درست مي توان سايت را با كاميابي جلو برد.
بسياري از كسان فكر ميكنند كه SEO حتما بايد براي موتور هاي جستجو گر انجام شود و اخذ ورودي از گوگل كفايت مي كند و به نكات ساير اصلا پروا نمي كنند. ما اعتقاد بر آن داريم كه SEO از عبارت Search Experience Optimization مي آيد و معناي آن بهينه سازي تجربه كاربر هنگام جستجو مي باشد و اينگونه اخير مي طاقت يك سايت زياد عالي را ساخت.
همانطور كه مشخص است قصد اكثر مديران سايت فعاليت براي كسب نتايج بهتر در موتور جستجوي گوگل مي باشد چنانچه ما اعتقاد بر آن داريم كه هدف اصلي بايد جذب مخاطبين براي سايت باشد و با اين فرمايش بي گمان با افزايش فروش و يا شفا بنيادين در گوگل مواجه خواهيم شد كه اين جستار مشاوره سئو را بيش از قبل مهم مي سازد.
چه زماني بايد مشاوره سئو گرفتقطعا دائم مشاور سئو احتياج بوده و البته در هر زمان استفاده از اين امتياز مي تواند شما را در پيوستگي هدف صحيح خويش مدد نمايد.
اگر به دنبال طراحي يك سايت هستيد حتما براي گزينش اسم سايت و برند خود و يا گزينش هاست و در ضمن اسم پهنه و… نياز به مشاور سئو داريد كه اين مشاور بتواند بهترين پيشنهادات را به شما عزيزان بدهد و يا پيشنهادي زياد متفاوت در زمينه سايت و طراحي آن به شما بدهد كه با انجام آن نتيجه بهتري را بگيريد.
بدون شك مشاوره سئو زياد مهم مي باشد چرا كه شخصي كه در مقوله SEO تخصصي نداشته باشد و اقدام به راه اندازي سايت خود كند سخت مي تواند به هدف خود كم و بيش شود و بيشتر وقت خود را الكي صرف مي كند. انتخاب استراتژي زياد مهم بوده و درصورت نداشتن يك استراتژي قوي در ميانه ها مسير احتمالا به مشكلات ابهت بر خواهيد خورد.
خدمات نيو فرهنگ در زمينه مشاوره سئونيو نزاكت با داشتن سال ها پيشينه در زمينه هايي مشابه طراحي سايت و در ضمن تعليم سئو توانسته است همگي تجربيات به دست آورده خويش را امروز در پسنديدن شما عزيزان پيمان دهد تا شما هم با استفاده از تجربيات كارشناسان ما و استفاده از خدمات مشاوره سئو آينده نكوداشتن را براي سايت خويش برنامه ريزي كنيد و افتخار ما اين است كه به چهره رايگان اقدام به فرآوري مطالب آموزشي در گويه بهينه سازي سايت مي كنيم تا بتوانيم از اشتباهات شما در گويه سئو ممانعت كنيم.
ما بر اساس يك سررسيد بندي و به صورت هر روزه يك مطلب در آموزشي براي شما عزيزان فرآوري مي كنيم الي انشالله هيچ يك از شما كه اين مطالب را تعقيب مي نماييد به مشكل بر نخوريد و يا در چهره بيچارگي از سيستم سئو ۲۰۱۸ ما استفاده نماييد.
تذكر : در حال حاضر فقط افراد كارآزموده در زمينه سئو سايت مي توانند شما را كمك نمايند و درصورت مواجه شدن با كلمه تضمين اصلا با آن شخص گفتگو ننماييد چراكه در سئو چيزي به اسم تضمين هستي ندارد و آنها براي تحريك كردن مشتريان براي سفارش اين پيشه را سپريدن مي دهند.
مشاوره سئو سايتقطعا كل به پيگيري يك فرد متخصص و قابل اطمينان در مقوله مشاوره سئو سايت مي باشند و به پيگيري فردي هستند كه بصورت كاملا مشخص و روشن و در ضمن تخصصي آن هارا در امور سايت ياري فرمايد. لازم است بدانيد در وحله اول وقتي از كسي ميخواهيد مشاور سئو سايت بگيريد ابتدا به رزومه كاري آن پروا فرماييد و سپس نمونه شغل هاي كامياب آن را پرسيده و نسبت به واژه كليدي هاي آن از لحاظ رقابت پروا فرماييد.
در صورت اطمينان و بعد از مشخص شدن سطح آن فرد اكنون مي توانيد اقدام به دريافت مشاوره سئو سايت خويش كنيد. البته يادتان باشد بعد از برقراري تماس با كارشناسان آغاز از سايت خود كاملا توضيحاتي را منتقل نماييد! صحيح است كه سايت شما كاملا برسي مي شود و سپس همگي ايراد ها و توصيه ها به شما گفته مي شود ولي خود نيز بصورت كامل شرحي از تارنما خود به سئوكار ديتا تا بهترين تصميم و نتيجه را به شما رهنمود كند.
توجه داشته باشيد كه نسبت به انتخاب خبره دقت فرماييد چراكه در بعضي موارد ديده شده است بعضي از همكاران به طور مثال فقط و تنها cms وردپرس را بلد هستند و در گويه بهينه سازي سايت نيز نمي توانند به چهره چيره دست شما را ياري فرمايند. به طور نمونه بعضي از رفقا كاملا در زمينه سئو ۲۰۱۸ جوملا مستحضر بوده و در وردپرس نمي توانند كار و جنبش كنند.
مزيت هاي مشاوره سئو چيستبدون شك سايتي نمي تواند ادعا كند كه ما بدون هيچ برنامه اي و در ضمن بدون مشاوره سئو توانسته ايم به كاميابي برسيم و به درامد نكوداشتن رسيده باشيم. درست است برخي مواقع برخي از مديران سايت ها با جستجو در گويه SEO توانايي زدن سايت و وانگهي بالا آوردن كلمات سخيف را دارند اما فقط نكته اي كه مهم است آينده آن وبسايت خواهد بود.
در بحث سئو مهم ترين استراتژي بعد از ساختار مناسب سايت و همچنين ريختن عيده بر روي كاغذ گزينش كلمه كليدي مي باشد! بله واژه كليدي را اگر صحيح انتخاب نماييم در آينده اي تقريبا  گواه ورودي از گوگل خواهيم شد! بعضي از افراد بسيار جالب بود كه به دليل اخطار نداشتن از دانش سئو كلمه هاي بسيار سنگيني را براي بهينه كردن گزينش كرده بودند و بعد از يكسال سعي ناچار به تماس با ما شدند و ما با تماشا گذارشاتي كه به دست آورديم متوجه كلمه كليدي هاي زياد دشوار آن شديم و با پيشنهاد هاي كلمه كليدي توانستند به رتبه نكوداشتن دست پيدا كنند.
جالب است بدانيد براي آغاز كار بهينه سازي سايت ابندا بايد بر روي كلمه هاي سخيف و آسان دست گذاشت و بعد از بالا رفتن ورودي اقدام به دشوار كردن واژه ها براي بهينه سازي كرد.
دو روش مشاوره سئو سايتروش اول : بي گمان شما هم كه به پيگيري علم سئو هستيد با كلمه سئو كلاه سياه آشنا هستيد! اصلا به تعقيب مشاوره كلاه سياه نرويد چراكه اين روش ها در كوتاهي ترين سررسيد شدني توسط گوگل معرفي مي شوند و با جريمه شدن سايت روبرو مي شويد كه حتي مي تواند منجر به حذف همه سايت از ايندكس و نتايج گوگل شود.
افرادي كه به طور سياه پيشه مي كنند گذرگاه هايي براي دور زدن گوگل به شما مي آموزند و با اين شغل سايت خيلي سريع شروعبه باليدن مي كند و سپس پس از چند مدت و پس از متوجه شدن گوگل سايت به شدت افت و حتي از نتايج حذف مي شود.
روش دوم : در اين طريق كه بهترين حالت مشاوره مي باشد كارشناس اقدام به برسي سايت به چهره كامل مي كند و كليه فاكتور هاي گوگل را باره برسي پيمان مي دهد و سپس طبق آن ها شما را بصورت كلاه سفيد يعني استاندارد راهبري مي كند لغايت سايت به چهره طبيعي رشد كند و بعدها جريمه گريبان راهبند شما و سايتتان نشود.
قبل از گرفتن مشاوره سئو سايت حتما اين سوالات را از كارشناس مربوطه پرسيده و پس از آن براي ادامه گفتگو هاي خويش اقدام كنيد.از آن بپريد نمونه شغل هايي كه انجام ديتا است چه مي باشند؟ و يكسري از نمونه هاي خويش را به شما معرفي نمايند.از آن بپرسيد كه مي تواند به افرادي كه تعليم سئو سايت ديتا است را به شما معرفي نمايد؟از شيوه كاري آن پرسيده و جويا شويد كه رهنمود هاي گوگل وبمستر را براي شما اجرا ميكند؟پس از برسي سايت شما چه پيشنهاداتي براي كلمه كليدي هاي من داريد؟آيا در گويه سوداگري من تجربه اي داشته ايد؟در رابطه با محل حيات من چقدر آگاهي داريد؟بهترين تكنيك سئو كه مي خواهيد در سايت بنده اجرا كنيد چه مي باشد و آن را به چهره كامل جويا شويد.زمان اجراي پروژه چقدر مي باشد و چه هزينه اي براي مشاوره اخذ مورد نياز است؟قطعا اين سوالات را بايد جوابش را از كارشناس سئو بپرسيد و اين بخشي از تقاضا هايي مي باشد كه بايد پرسيده شود. ما در نيو دانش بدون شك تمامي موارد گفته شده را رعايت مي نماييم و به صورت تخصصي و كاملا استاندارد و با تكنيك هاي جديد در اين گويه در خدمت شما عزيزان مي باشيم.
در برخي موارد ديده شده اند كه افراد براي اخذ رتبه در گوگل اقدام به گرفتن مشاوره مي نمايند و اما جالب اينجا است كه آن خدمات سئو سايت اصلا به كار اين افراد نمي آيد و نمي توانند به چهره كامل سايت خويش را آناليز نمايند و در پايان احتمالاً هيچ افزايش رتبه اي نداشته باشند.
در نهايت دريافت مشاوره مجاني سئو سايت به نكات زير مرتبط مي شود.
مشاوره در زمينه طراحي سايت و پيش از آغاز پروژهمشاوره جهت فراگيري تكنيك هاي سئودر مقوله گزينش بهترين گونه واژه كليديچه مدت زماني بيچارگي است لغايت سايت به رتبه باره عقيده برسدگرفتن مشاوره بسيار سودمند مي باشد و شما عزيزان بعد متعلق به مي توانيد با درخواست اعلام خرج شغل خويش را بسپاريد.ما همواره به دنبال دانش سئو مي باشيم و اعتقاد داريم تمامي افرادي كه به ما اعتماد مي نمايند نيز بايد به صورت كامل از علم ما آگاه شوند چراكه در برخي موارد ديده شده است بعضي از سئوكاران به صورت كامل مشاور سئو رايگان نمي دهند و اين زياد بد هست چراكه بخشي از تكنيك هاي مهم را به شما عزيزان نمي دهند و بايد در برگزيدن سئوكار حتما دقت نماييد.
خدمات نيو دانش بر چه بنيادين مي باشد؟تقريبا اغلب افرادي كه در اين گويه با ما تماس ميگيرند رغبت به دور كاري نيز دارند و بصورت تلفني در هفته ۳ ساعت از كارشناسان ما مشاوره گرفته و پس از تكميل شدن برسي و مشاوره مجدد سر تايمي كه مشخص مي شود اقدام به پيوستگي مجدد مي كنند.
همانطور كه مشخص است بعضي از كسان نيازمند جلسات حضوري و گذارش كامل به اتفاق با توضيحات و آموزش دارند و اين افراد در درازا هفته مي توانند ۲ روز جهت برسي تقاضا هاي خويش به مركز ما مراجعه كنند. از سراسر مملكت مي توانيد در زمينه سئو با ما تماس بگيريد و حتي براي سفارش پروژه سئو نگران قرار عدل نوشتن نباشيد چراكه ما به صورت ديجيتال آن را براي شما عزيزان ارسال مي نماييم.

حسگر پوشيدني كه تعريق افراد را تحليل مي‌كند+ عكس

۷۰ بازديد



محققان دانشگاه بركلي در كاليفرنيا يك حسگر پوشيدني ساخته‌اند كه قادر است تعريق افراد را تجزيه و تحليل كند. 

به گزارش فارس به نقل از شينهوا، دانشمندان ايالات متحده نوعي سنسور پوستي پوشيدني ايجاد كرده‌اند كه مي‌تواند آنچه در عرق پوشيدگان است شناسايي كند.

 

 اخبار علمي ,خبرهاي علمي,حسگر پوشيدني

محققان دانشگاه بركلي در كاليفرنيا اين حسگر را ساخته‌اند و بنابر اخبار منتشر شده اين ابزار قادر است تعريق افراد را تجزيه و تحليل كند.

 

اين گجت پوشيدني به صورت بلادرنگ، ميزان الكتروليت‌ها و متابوليت‌هاي موجود در عرق بدن را اندازه‌گيري مي‌كند.

 

حسگر توسعه داده شده توسط محققان دانشگاه بركلي سلامتي افراد با جزئيات بررسي مي‌كند، اين ابزار مي‌تواند درباره خستگي يا كم‌آبي بدن نيز اطلاعاتي را در اختيار فرد قرار دهد.

 

 اخبار علمي ,خبرهاي علمي,حسگر پوشيدني

سنسورهاي به كار رفته در حسگر پوشيدني با رديابي سرعت عرق در ميكرو فلوريديك، مي توانند ميزان تعريق فرد را گزارش دهند.

 

نتايج اين مطالعه در نشريه Science Advances منتشر شده بيانگر آن است كه اين حسگر از لوله‌هاي ميكروسكوپي تشكيل شده كه عرق را جذب مي‌كنند.

 

ماليكا، فارغ التحصيل علوم و مهندسي مواد در UC Berkeley، محقق ارشد دانشگاه بركلي و سرپرست تيم تحقيقاتي اين گجت مي‌گويد: ما از سنسورها براي مقايسه سطح گلوكز عرق و سطح قند خون در بيماران سالم و ديابتي استفاده كرديم، اما دريافتيم كه اندازه گيري يك قند عرق تنها نمي‌تواند سطح گلوكز خون فرد را نشان دهد، بنابراين براي شناسايي همبستگي بالقوه نياز به تحقيقات بيشتري است.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11034772.html

جستجوي راحت در اينترنت براي افراد مبتلا به نقص بينايي ممكن مي‌شود

۶۴ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, اينترنت
پژوهشگران كانادايي، ابزار جديدي ابداع كرده‌اند كه مي‌تواند امكان جستجوي راحت در اينترنت را براي افراد مبتلا به نقص بينايي فراهم كند.

به گزارش ايسنا و به نقل از وبسايت رسمي دانشگاه واترلو، پژوهشگران، يك دستيار صوتي جديد ابداع كرده‌اند كه مي‌تواند امكان جستجوي سريع و بدون دردسر در اينترنت را براي افراد مبتلا به نقص بينايي فراهم كند.

 

پژوهشگران "دانشگاه واترلو"(UWaterloo) با همكاري پژوهشگران شركت "مايكروسافت"(Microsoft) و "دانشگاه واشنگتن"(UW)، بهترين عناصر دستيارهاي صوتي را با نرم‌افزارهاي صفحه‌خوان ادغام كرده‌اند تا ابزاري ارائه دهند كه بتواند امكان جستجوي ساده‌تر را براي افراد مبتلا به نقص بينايي فراهم كند.

 

"الكساندرا وتيورينا"(Alexandra Vtyurina)، دانشجوي مقطع دكتري دانشگاه واترلو گفت: افرادي كه به نقص بينايي مبتلا هستند، معمولا براي استفاده از سيستم‌هاي رايانه‌اي، از نرم‌افزارهاي صفحه‌خوان و دستيارهاي صوتي مجازي استفاده مي‌كنند. دستيارهاي صوتي مجازي، به راحتي قابل استفاده و در دسترس هستند اما نمي‌توانند امكان ارتباط عميق با مفهوم را فراهم كنند. در مقابل، نرم‌افزارهاي صفحه‌خوان امكان ارتباط عميق با مفهوم را فراهم مي‌كنند اما به راحتي قابل استفاده نيستند. در ابزار جديد ما موسوم به "ورس"(VERSE)، قابليت‌هاي نرم‌افزارهاي صفحه‌خوان با دستيارهاي صوتي مجازي ادغام مي‌شوند و به ابزار ديگري مانند ساعت‌هاي هوشمند امكان مي‌دهند تا براي اسپيكرهاي هوشمند، مانند شتاب‌دهنده‌هاي ورودي عمل كنند.

 

روش ابتدايي استفاده از "ورس"، صدا است؛ در نتيجه كاربران فقط بايد كلمات مورد نظر خود را به زبان بياورند. "ورس" مي‌تواند با يك اپليكيشن ادغام شود تا با تلفن همراه و ساعت‌ هوشمند نيز قابل استفاده باشد.

 

پژوهشگران در اين پروژه، از ۵۳ فرد مبتلا به نقص شنوايي خواستند تا به جستجو در شبكه بپردازند. بيش از نيمي از شركت‌كنندگان، چندين بار در روز از دستيارهاي صوتي و ابزاري مانند اسپيكر هوشمند، تلفن همراه و تلويزيون هوشمند استفاده كردند. پژوهشگران، داده‌هاي به دست آمده در اين بررسي را براي طراحي نخستين نمونه "ورس" به كار بردند.

 

وتيورينا افزود: ورس مي‌تواند در ارائه داده‌هاي خروجي، مانند دستيارهاي صوتي ديگر عمل كند. اين ابزار به كاربران امكان مي‌دهد تا سوال بپرسند و پاسخ آن را به صورت يك واژه، عبارت و يا متن بشنوند. اگر كاربران به اطلاعات بيشتري نياز داشته باشند، مي‌توانند از "ورس" براي دستيابي به موارد جستجو مانند اخبار، حقايق و مطالب مربوط استفاده كنند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11034784.html

ليست شركت هاي طراحي سايت در تهران

۷۴ بازديد

در اين صفحه، ليست شركت هاي طراحي سايت را جمع بندي كرده ايم و فاكتورهاي بنيادي براي انتخاب شركت طراحي سايت را نيز به كوتاه ذكر كرده ايم.

طراحي سايت شركتي در تهران


شركت طراحي سايت را مي تاب بر پاي بست، فاكتورهايي با هم سنجش كرد، مواردي مانند:
ميزان تخصص و تواناييزبان برنامه نويسينحوه پشتيبانيهزينه طراحي سايتاستفاده يا عدم به كارگيري قالب هاي آمادهمحيط مديريتي راحت و ...و بسياري از موارد ساير كه در مقاله اي كه درباره گزينش بهترين كمپاني طراحي سايت نوشته شده است، به آن ها اشاره شده است.
پيشنهاد مي كنيم پيش از تصميم گيري نهايي، نوشتار اي كه درباره بهترين كمپاني طراحي سايت نوشته شده است، مطالعه كنيد.
شما مي توانيد بر بنياد معيارها و نيازمندي هاي خويش يگانه از اين شركت ها را كه فاكتورهاي باره نظر شما را دارند به عنوان طراح سايت خويش گزينش نماييد.
طراحي سايت پرسيناپرسينا با 10 سال سابقه تكاپو در گويه طراحي سايت و اپليكيشن هاي موبايل و تكميل بيش از 1600 پروژه در طول سال هاي تكاپو خود، اكنون بروزترين متدها و تكنيك هاي طراحي سايت و برنامه نويسي را در برگزيدن دارد و حاضر طراحي برترين وب سايت ها و اپليكيشن هاي موبايل براي مشتريان خويش مي باشد.
چرا كمپاني پرسينا را براي طراحي سايت خويش انتخاب كنيم؟برنده جايزه بهترين شركت طراحي سايت در جشنواره وب: پرسينا تاكنون سه بار به عنوان نامزد بهترين شركت طراحي سايت و يك بار به عنوان بهترين شركت طراحي سايت در جشنواره وب ايران گزينش شده است.توان فني بالا: پرسينا از بروزترين متدها و استانداردهاي طراحي و برنامه نويسي بهره‌گيري كرده و توانايي انجام هر پروژه اي با پيچيده ترين و تخصصي ترين امكانات را دارا مي باشد.طراحي اختصاصي: پرسينا وب سايت هاي شما را بر پاي بست، طرح و رنگبندي مد نظر شما و به صورت كاملا اختصاصي طراحي و راه اندازي مي نمايد.داراي كاملترين و چيره دست ترين امكانات: سايت ساز و فروشگاه ساز پرسينا دراراي كامل ترين امكانات براي طراحي سايت و فروشگاه هاي اينترنتي مي باشد.طراحي ريسپانسيو (واكنش گرا): تمامي وب سايت هاي طراحي شده بدست پرسينا حائز طراحي ريسپانسيو بوده و در موبايل و تبلت به چهره استاندارد نمايش ديتا مي شود.سابقه مشاركت با كمپاني هاي بزرگ: پرسينا تاكنون با نهاد ها و سازمان هاي دولتي همچون شركت سايپا، شركت نامينو، موسسه آرمان، شركت بهپخش و ... همكاري داشته است.پنل مديريتي آسان و كاربرپسند: محيط مديريتي وب سايت هاي پرسينا به صورت كاملا پارسي طراحي شده است و هر فردي با آشنايي اندك به كامپيوتر مي تواند وب سايت خود را مديريت نمايد.آموزش و پشتيباني: پرسينا با برگزاري جلسات آموزشي و ارائه فايل ها و راهنماهاي آموزشي شما را در مديريت بهتر وب سايتتان مدد مي نمايد. در ضمن كارشناسان پرسينا به صورت ابديت حامي تارنما هاي شما هستند.ما در اين صفحه فهرست تمامي كمپاني هاي طراحي سايت را به به اتفاق آدرس اينترنتي آن ها جمع بندي كرده ايم تا شما بتوانيد با اين شركت ها آشنا شده و بر اساس معيارهاي خود شركت پسنديده را براي طراحي سايت خود گزينش كنند.

نشت اطلاعات تازه در مورد آيفون ۱۱ پرو

۶۷ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,آيفون ۱۱ پرو
يكي از گوشي هاي جديدي كه اپل درصدد عرضه آن است آيفون ۱۱ پرو نام دارد كه رونمايي از آن در نيمه اول شهريور ماه رخ مي دهد و به تازگي اطلاعاتي از آن در فضاي مجازي منتشر شده است. 

به گزارش مهر به نقل از آسين ايج، منابع مطلع از عرضه سه مدل تازه از آيفون خبر مي دهند و مي گويند ابعاد نمايشگرهاي آنها ۵.۸، ۶.۱ و ۶.۵ اينچ است. نمايشگر مدل ۶.۱ اينچي احتمالا از نوع ال سي دي خواهد بود.

 

ظاهرا اپل قصد ندارد تغييرات عمده اي در طراحي آيفون هاي جديد خود ايجاد كند و احتمالا مهم ترين تحول در اين سه مدل افزوده شدن يك دوربين تازه به دوربين هاي تكي پشت آنها خواهد بود.

 

در اين بين آيفون ۱۱ پرو داراي سه حسگر عكاسي خواهد بود كه دقت هر يك از آنها ۱۲ مگاپيكسل برآورد شده است. همچنين اپل دقت دوربين سلفي اين دوربين را از ۷ به ۱۲ مگاپيكسل ارتقا داده است.

 

هنوز مشخص نيست سه مدل جديد آيفون چه نام هايي خواهند داشت. اما اخبار اوليه حاكيست كه احتمالا اين سه گوشي آيفون ۱۱، آيفون ۱۱ پرو و آيفون ۱۱ پرو مكس نام مي گيرند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11034787.html

با تايپ كردن هم هك مي شويد

۷۱ بازديد

 

منبع:

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,امواج صوتي
امواج صوتي ناشي از تايپ كردن با صفحه كليد نيز مي تواند به هكرها امكان دهد تا گوشي هاي كاربران را هك كرده و اطلاعات آنها را سرقت كنند.

به گزارش مهر به نقل از آسين ايج، دور نگهداشتن هكرها از اطلاعات شخصي روز به روز به كاري دشوارتر مبدل مي شود، زيرا آنها مرتبا در حال يافتن روش هايي جديد براي سرقت داده هاي كاربران هستند.

 

يك بررسي جديد نشان مي دهد دسترسي به اطلاعات شخصي ذخيره شده بر روي گوشي هاي هوشمند در صورت حضور هكر در نزديكي گوشي هوشمند كاربر از طريق استراق سمع صداي تايپ ممكن است.

 

پژوهشگران موسسه امنيت سايبري داروين ديسون در آمريكا مي گويند علائم آكوستيك يا موج هاي صوتي متصاعد شده در زمان تايپ با صفحه كليد گوشي يا رايانه قابل دريافت براي اقدامات هكري هستند. زيرا هكرهاي ماهر با پردازش اين اطلاعات مي توانند از كلمات عبور و ديگر داده هاي مهم رمزگشايي كنند.

 

استفاده از اين روش حتي در محيط هاي شلوغ و پرسروصدا هم ممكن است و در بررسي هاي انجام شده استخراج كلمات تايپ شده توسط كاربران از اين طريق با دقت ۴۱ درصد ممكن شده است. نكته مهم اين است كه براي سرقت اطلاعات بدين روش به تنها چند ثانيه زمان نياز است.

 منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11034802.html

طراحي سايت با html

۷۸ بازديد

آموزش طراحي سايت با HTML و CSS قسمت 1 : مقدمه

لزوم آموزش گام به گام طراحي سايت با Htmlهمانطور كه گفته شد لزوم داشتن تارنما هاي شخصي و ورود به دنياي اينترنت امروزه بيش از پيش حس مي شود. فرقي ندارد شما در كدام دامنه ي كاري هستيد. امروزه حتي مشاغلي كه در ماضي فكرش را هم نمي كردند كه نيازي به ادب كامپيوتر يا اينترنت داشته باشند، در بستر اينترنت فعاليت مي كنند. زيرا همگان به اين مهم دست پيدا كرده اند كه هر روزه رقبايشان كوشش بر آن دارند تا بيش از قبل ترقي داشته باشند و در حوزه ي كاري خود از هيچ تلاشي فروگذار نمي كنند. بعد پيش درآمد صورت سوال مشخص است، بيچارگي به طراحي سايت و پا قراردادن يا به دنياي اينترنت. HTML در طراحي سايت و تاريچه آن
مقدمه ي آموزش گام به گام طراحي سايت با Htmlمقدمه ي تعليم گام به گام طراحي سايت با Htmlطراحي سايت با به كارگيري Html يكي از زبان هاي طراحي سايت است كه نيازي به نرم اسباب يا پيرامون هاي برنامه نويسي خاصي ندارد. هرچند در دوره هاي مترقي تر براي حجم كاري بيشتر طراحان سايت مي توانند از نرم افزارهاي مترقي تري استفاده نمايند. اما در آغاز از ادوات و نرم افزارهاي قبل فرض ويندوز نيز مي توان استفاده نمود. براي طراحي سايت با html به سايت آوش تك بسر بزنيددين صورت كه كدها و تگ هاي دستوري طراحي سايت را در يك فايل نوشتاري، يك Notepad ساده، نوشته و اندوخته مي نماييد. و سپس پسوند اين فايل را به پسوند Html تغيير دهيد تا صفحه ي نوشتاري شما به صفحه ي اينترنتي تغيير يابد. آموزش مقدماتي CSS و استايل دهي را در اين مطلب مطالعه بفرماييد.
مقدمه ي تعليم گام به گام طراحي سايت با Htmlتگ هاي باره كاربرد در طراحي سايت با Htmlبراي يادگيري تگ هاي باره استفاده در طراحي سايت مي توانيد مطالب تعليم گام به گام طراحي سايت و آموزش گام به گام طراحي سايت جلسه دوم را مطالعه بفرماييد. ولي مسلما دنياي به اين فراخ شدن در دو سه مطلب نمي گنجد. پس براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به سايت هايي همچون w3school راز بزنيد. اما در اين ميان به شناسايي بعضي از تگ ها و دستورات بنيادي و مهم مي پردازيم. به عنوان نمونه ايجاد فهرست در صفحات و متون طراحي سايت گرد از بخش هاي كاربردي و مهم مي باشد كه در اين مقاله به آن پرداخته شده است.
مقدمه ي تعليم گام به گام طراحي سايت با Htmlايجاد فهرست در Htmlدر بسياري از صفحات اينترنتي ديده مي شود كه لازم است مواردي را به چهره بولت دار يا عدد دار قرار دهيم. براي اين باره ميتوانيم از تگ هاي ul، ol و li كاربرد نماييم. بدين چهره كه با استفاده از تگ هاي پايين مي توانيد ظاهر و نمايش ليستي داشته باشيد كه با بولت نشان گذاري شده است:


  • Coffee

  • Tea

  • Milk


بدين چهره كه درونمايه موارد مورد عقيده ود را در ميان تگ هاي li قرار مي دهيد. يا با استايل دهي به ul مي توانيد نما بولت را تغيير دهيد:

  • Coffee

  • Tea

  • Milk


استايل ul ميتواند موارد مقابل باشد: circle، square و …
با قراردادن محتويات مورد نظرتان در تگ هاي مقابل ميتوانيد موارد را شماره گذاري نماييد:

  1. Coffee

  2. Tea

  3. Milk


در اين تگ نيز مي توانيد تايپ ها يا گونه ها متفاوتي داشته باشيد: ۱ ، A ، a ، I ، i و …

  1. Coffee

  2. Tea

  3. Milk