ريزش فالوور اينستاگرام به معناي آنفالو شدن شما توسط كاربران است؛ ولي قطعاً هيچ اتفاقي در مديريت صفحات اجتماعي بيدليل نيست. يكتا از دشواري ها رايجي كه هر كسبوكاري شدني است با آن روبرو شود، علت ريزش فالوور اينستاگرام است. اين مسئله شدني است الي حدي طبيعي و بدون سخت باشد ولي برخي مواقع برندها از ريزش فالوور اينستاگرام به چهره منظم گزارش ميدهند كه اين مورد براي برندها نگرانكننده است. وبسايت squarelovin در اين مقوله گزارشي ارائه كرده است و به رسيدگي انگيزه ها ريزش فالوور اينستاگرام پرداخته است! در اين مقاله قصد داريم اين انگيزه ها و راهكارهاي مربوط به آن را رسيدگي كنيم.
دلايل ريزش فالوور اينستاگرام چيست؟يكي از اشتباهاتي كه برخي كسبوكارها در مديريت اينستاگرام مبتلا ميشوند، توليد محتواي تبليغاتي است. محتواي تبليغاتي به اين معناي است كه كسبوكارها تنها محصولات يا خدمات خويش را تبليغ ميكنند و اين پستها براي كاربران ارزش زيادي ندارد. در حالي كه كاربران يك صفحه اينستاگرامي را دنبال ميكنند تا از محتواي سودمند و ارزشمند آن استفاده كنند! دقيقاً همان چيزي منجر به ريزش فالوور اينستاگرام بعضي كسبوكارها ميشود.
ريزش فالوور اينستاگرام
البته الگوريتمهاي جديد اينستاگرام هم به تعقيب حذف فالوورهاي بدون تعامل هستند. به عبارت سادهتر، اگر صفحه شما فالووري داشته باشد كه پستهاي شما را لايك نكنند يا برايتان كامنتي ارسال نكنند، حذف ميكند. ولي منظور ما دقيقاً آنفالو كردن صفحه شما توسط كاربران است كه اين مسئله در مايه بروز سخت در بازاريابي كسبوكارها ميشود.
بر اساس آزمايشهايي كه صورت گرفت و سوالاتي كه كاربران به آن استجابت دادهاند، مشخص شد كه اكثر كاربران به يك انگيزه ويژه صفحه شما را پيگيري ميكنند! ولي معني آن، اين نيست كه آنها براي همش فالوور شما باقي ميمانند. در راستي كاربران به پيگيري محتواي ارزشمند هستند و اگر صفحه شما نتواند محتواي مفيدي براي كاربران داشته باشد، شما را آنفالو ميكنند. مهمترين دليل ريزش فالوور صفحات برندها، اين است كه تنها به تعقيب توليد محتواي تبليغاتي هستند و چشمداشت دارند كه فروش آنها افزايش پيدا كند. نتيجه اين عمل كاملاً برعكس است و منجر به ريزش فالوورهاي صفحه ميشود.
اگر كميت پستها را به كيفيت آن ترجيح ميدهيد، مبتلا ريزش فالوور اينستاگرام خواهيد شد!مسئله بعدي كه بعضي كسبوكارها به آن دقت نميكنند، كيفيت درونمايه است. بسياري از صفحات تنها به دنبال كميت هستند و ميخواهند كاربرانشان هميشه با پستهاي جديد روبرو شوند! در حالي كه كيفيت پستها براي كاربران اهميت زياد بيشتري دارد و بدون داشتن پستهاي باكيفيت، نميتوان فالوورهاي خويش را نگه داشت و آنها را بعدها افزايش داد. به عنوان مثال صفحاتي كه روزانه ۳ پست در صفحه خويش منتشر ميكنند، احتمالاً كيفيت صفحهاي كه هفتهاي يك پست منتشر ميكند را ندارد!
انواع هشتگ در اينستاگرام و كمك به برندسازي
اگر به تعقيب نگه داشتن فالوورها هستيد و نميخواهيد با مشكل ريزش فالوور اينستاگرام روبرو شويد، رهنمود ميكنم در مرحله نخست كيفيت و در مرحله پس كميت را درنظر بگيريد. البته اين موضوع به اين معني نيست كه فاصله زماني مياني دو پست شما بسيار باشد، بلكه شما پستهاي خود را با فاصله زماني اختصار منتشر كنيد. مثلاً هفتهاي ۳ پست باكيفيت و ارزشمند توليد كنيد الي بتوانيد به افزايش فالوور اينستاگرام خود كمك كنيد.
همچنين پستهاي شما بايد كاملاً مرتبط با صفحه باشد! به عنوان مثال صفحهاي كه در زمينه فروش موبايل تكاپو ميكند، نبايد پستهاي طنز يا سياسي در صفحه خويش پيمان دهد. احتمالاً اين پستها تعامل نكويي داشته باشد، اما در پايان منجر به برندينگ و افزايش فروش شما نخواهد شد!
چه پستهايي كابران را آزار ميدهد؟شركت Sprout Social سوالات خويش را به چهره كاملاً روشن و روشن از كاربران پرسيد تا بداند كدام پستها كاربران را ستوهي ميدهد و آنها چه پستهايي را دوست دارند! نتيجه آن به چهره زير بود:
بر بنياد نتايج نظرسنجي، بدترين پستها كه مايه آزار كاربران ميشود، پستهاي تبليغاتي است. به عبارت سادهتر صفحاتي كه اغلب محتواي آنها تبليغاتي است، محبوبيت زيادي در ميان كاربران ندارند! اين جستار را ۶۰ درصد كاربران تاييد كردهاند. از ساير مواردي كه مايه آزار كاربران ميشود، عاميانه حرف زدن است. برندهاي معتبر هميشه به چهره رسمي گفتگو ميكنند و در وسط پستهايشان، صحبتهاي عاميانه و غيررسمي جايگاهي ندارد.
همچنين مسئله مهم ساير كه موجب ستوهي كاربران ميشود، عدم توانايي در انتقال شخصيت برند است! يك برند معتبر بايد بتواند شخصيت خود را به كاربران شناسايي كند و اين دقيقاً به فرآوري محتواي مرتبط با برند شما بستگي دارد. مثلاً كمپاني Nike كه يك برند پوشاك ورزشي است، در صفحه خويش پستهاي ورزشكاراني كه از اين برند استفاده ميكند را به اشتراك ميگذارد. هنگامي كه يك كاربر عادي وارد صفحه اين برند ميشود و پستهايش را ميبيند، به راحتي متوجه ميشود كه اين برند مربوط به البسه ورزشي است. اگر شما هم يك برند معتبر هستيد يا منظور داريم به يك برند معتبر تبديل شويد، ميتوانيد از اين طريق استفاده كنيد!
از طرف ساير پستهاي غيرمرتبطي كه در صفحه يك برند منتشر ميشوند، باعث آزار كاربران ميشوند. در صفحات مربوط به البسه اين مسئله بسيار ديده ميشود كه كوشش ميكنند پستهاي سرگرمكننده و خندهدار منتشر كنند! اين در حالي است كه چنين پستهايي با اين برند پيوسته نيستند و تنها موجب آزار كاربران ميشود. گزارشها پرتو ميدهد كه انتشار پستهاي غيرمرتبط با برند بيشترين رنجانيدن را به كاربران ميرسانند و مايه ناراحتي كاربران ميشوند.
به عبارت سادهتر، هر برند تصوري از خود در ذهن كاربران برپايي ميكند و محتواي نامناسب اين انگار را از كاربر ميگيرد. همين مسئله مايه ناراحتي كاربران ميشود كه در پايان منجر به ريزش فالوور اينستاگرام خواهد شد. براي اين كه با اين مشكل مواجه نشويد، هدف خود را از تكاپو در شبكههاي اجتماعي شناسايي كنيد. وانگهي لازم است كه با آناليز صفحه اينستاگرام خود اين منظور را مجدداً ارزيابي كنيد و ببينيد كه راه را درست رفتهايد يا خير! از طرفي، به نظر ميرسد كه تفاوت فرآوري محتواي ارزشمند و تبليغاتي در اينستاگرام دقيقاً همان هدفي است كه برايش تعيين كردهايد. حتي اگر هدف شما در استفاده از اينستاگرام افزايش فروش و تبليغات باشد، بايد محتواي شما حس ارزشمند بودن به كاربران منتقل كند.
چرا كاربران برندهاي تجاري را پيگيري ميكنند؟هنوز هم مهمترين مسئله اين است كه چرا كاربران يك برند بازرگاني را تعقيب ميكنند؟ به عبارت سادهتر كاربران از برندهايي كه صفحه آنها را پيگيري ميكنند، چه انتظاري دارند؟ Sprout Social به اين سوال مهم پاسخ كاملي ديتا است!
ريزش فالوور اينستاگرام
سادهترين چيزي كه موجب برپايي علت در كاربران براي پيگيري كردن صفحه شما ميشود، اين است كه آنها دست كم يك فرآورده يا خدمات شما را اخ دارند. به عنوان نمونه كاربري كه يك دستگاه ويژه از شركت سامسونگ را دارد، صفحه اين كمپاني را در اينستاگرام دنبال ميكند! تقريباً ۷۳ درصد از كاربراني كه به سوال Sprout Social پذيرش دادهاند، سوژه علاقهمند بودن به فرآورده يا خدمات يك شركت را اعلام كردهاند.
البته جالب است بدانيد ۵۸ درصد كاربران هم مسئله تبليغات را مطرح كردهاند كه به واسطه آن صفحه برند موردنظرشان را پيگيري ميكنند. فلذا ۲ انگيزه بسيار مهم كه مايه ميشود تا كاربران يك صفحه را دنبال كنند، علاقهمند به يك فرآورده (و خريد آن) و در ضمن تبليغات است. درصد ديگري از كاربران كه تعداد آنها بسيار كمتر از دو دسته پيشين بود، علت خويش را علاقهمندي به يك صنعت و سرگرمي (مثلاً برگزاري پيكار در يك صفحه خاص) مطرح كردهاند.
اشتباه نكنيد! منظور ما از تبليغات اين نيست كه كاربران صفحاتي كه فرآورده خود را مستقيماً تبليغ ميكنند، همنشين دارند! بلكه هدف آنها، صفحاتي است كه محصولات خويش را در قالب محتواي آموزنده و سرگرمكننده منتشر ميكنند. به عبارت سادهتر، فرآورده بايد جزئي از محتواي ارزشمند و سودمند باشد تا منجر به عدم ريزش فالوور اينستاگرام شود. در يك كلام بايد بگوييم فرآورده بخشي از درونمايه است، نه خود محتوا!
در نهايت، چه چيزي باعث ريزش فالوور اينستاگرام ميشود؟در سوال سومي كه مطرح شد، كاربران نظر خويش را در مورد اينكه چرا كاربران صفحات برندها را آنفالو ميكنند؟ كاربران پاسخ خويش گفتند و علت ريزش فالوور اينستاگرام كاملاً مشخص شد:
در اين دياگرام مشخص شد كه برندها دربايستن به موعد و تلاش زيادي براي فرآوري محتواي ارزشمند دارند. از طرفي برندها ميتوانند محصول خويش را تبليغ كنند ولي فرآورده بايد بخشي از محتوا را دربرگيرنده شود و برندها نميتوانند رهنمود تبليغاتي خود را به صورت سر راست مطرح كنند!
پاسخ كاربران به سوالات بالا منجر به يك استجابت بنيادين شد:دليلي كه باعث جذب كاربران ميشود، شدني است نتواند آنها را براي هميشه به عنوان دنبالكننده برند شما نگه دارد! كاربران همش مخالف محتواي تبليغاتي بيش از بي گمان و اغلب به تعقيب محتواي ارزشمند هستند. در راستي اكثر كاربران ميخواهند ويژگيهاي بي همتا فرآورده شما را بدانند و شما بايد محتوايي توليد كنيد كه نظر كاربران را نسبت به فرآورده يا خدمات خود جذب كنيد!
۴ مسئله هستي دارند كه با رعايت آنها ميتوانيد از ريزش فالوور اينستاگرام خود بازداري كنيد:شخصيت برند خود و تصور كسان از آن را حفظ كنيد.از زبان مناسب با برند و دامنه صنعتي خويش كاربرد كنيد.بيشتر در مورد ويژگيهاي محصول يا خدمات خود گفتگو كنيد و مستقيماً توصيه تبليغاتي ندهيد.در نهايت، رسانههاي اجتماعي يك پيرامون تبليغاتي نيستند.با رعايت اين ۴ مسئله به راحتي ميتوانيد از ريزش فالوور اينستاگرام بازدارندگي كنيد و حتي فالوورهاي خويش را در بلندمدت افزايش چشمگيري دهيد.
نتيجهگيرييكي از بزرگترين مشكلاتي كه صفحات مربوط به برندها با آن مقابل هستند، ريزش فالوور اينستاگرام است. در اين نوشتار به بررسي گزارشهاي شركت Sprout Social پرداختيم كه از كاربران نظرسنجي كرده بود! با رعايت نكاتي كه در اين مقاله گفته شد، به راحتي ميتوانيد از ريزش فالوور اينستاگرام خويش ممانعت كنيد.
اكنون شما بگوييد! به عقيده شما مهمترين علت ريزش فالوور اينستاگرام و آنفالو شدن برندها توسط كاربران چيست؟ در بخش نظرات، از تجربيات خويش به ما و ديگر كاربران بگوييد.
اكستنش Extensions دوست داشتني گوگل كروم براي اينستاگرام
عده اي از گسترش دهندگان براي اينكه نقش اينستاگرام instagram براي كاربران تحت وب و رايانه نقش پر رنگ تري پيدا كند دانلود عكس و فيلم از اينستاگرام با افزونه گوگل كروم افزونه هاي متعددي طراحي كرده اند ، اين ها اكستنش Extensions هستند كه پيشه را براي مرورگر ها آسان تر ميكند اين افزونه ها تنها به يك استارتاپ برگزيدن نيافته و براي كليه استارتاپ ها و شبكه هاي اجتماعي طراحي شده است كه ما چند Extensions محبوب را در ايران تبليغ براي شما شرح ميدهيم.
افزونه يا اكستنشن حالت تاريك يا dark Mode for Instagramحالت شب يا تاريك dark Night Mode for Instagram مي توانيد حالت شب را براي اينستاگرام پركار كنيد و بدون وارد شدن آسيب و تنگنا به چشم از اينستاگرام در شب ها بهرهگيري كنيد.فقط يك تم براي زيبايي و يا اشخاص گيمر و يا پيرو رنگ سياه نيست درواقع اين حالت به شما كمك ميكند كه شب ها در اثناء به كارگيري اينستاگرام در مرورگر به چشمان شما اسيب نزند و همينطور بتوانيد جزييات را به راحتي ديد كنيد.
بهترين افزونه هاي گوگل كروم
افزونه بزرگنمايي عكس ها Zoom Hoverبهترين افزونه Zoom Hover يك افزونه يا اكستنشن زياد كاربردي براي اينستاگرام و شبكه هاي اجتماعي ميباشد به وسيله اين افزونه ميتوانيد عمل بزرگنمايي را بدون به كارگيري سطح بزرگنمايي مرورگر ها را ميتوانيد سپريدن دهيد با كمك اين افزونه مي توانيد تصاوير را با كمك ماوس خويش ارشد كنيد. امكان تمام صفحه كردن و زوم تصاوير صفحه اصلي اينستاگرام هم وجود دارد.
افزونه مخصوص اينستاگرام
افزونه دانلود از اينستاگرام Downloader for Instagramبعضي از كاربران كامپيوتر مشكل دانلود با دانلود منيجر از شبكه هاي اجتماعي مخصوصا اينستاگرام را دارند البته اين دشوار با يك بار حذف و گذاشتن دانلود منيجر برطرف نميشود چرا كه براي احد شدن مرورگر و دانلود منيجر ميبايست اول مرورگر گوگل كروم نصب و سپس دانلود منيجر نصب شود حال اين اكستنشن Downloader for Instagram شغل دانلود منيجر را انچام ميدهد و به آساني ميتوانيد فيلم و عكس ها را از اينستاگرام بارگيري كنيد.
افزونه ربات GrowBot Automator for Instagramبهترين افزونه GrowBot Automator for Instagram يك ربات چند كاره ميباشد كه ميتواند دستورات محتلفي را مقارن براي شما اتمام دهد دستوراتي كه از قبل براي او مشخص ميكنيد مثل كساني كه شما را لايك و يا فالو و يا برايتان كامنت گزاشته اند را به صورت خودكار دنبال يا فالو كند و تنظيماتي جهت سفارشي اين پيشه را دارا ميباشد مانند محدوديت مقدار فالو كردن و… را دارد.
بهترين اكستنشن ها باري گوگل كروم
افزونه تبديل گوگل كروم به اينستاگرام نسخه موبايل Web for Instagramبهترين افزونه Web for Instagramبه شما كمك ميكند لغايت تمامي كارهايي كه با نسخه اپليكيشن instagram سپريدن ميداديد رو در مرورگر كروم اتمام دهيد بعد از نصب اين افزونه كاربران تحت وب كامپيوتر ميتوانند يك تجربه جديد را در اينستاگرام گردي را داشته باشند از امكانات ميتواند به اشتراك گزاري پست ها و فيلم ها و حتي فيلم هاي IGTV هم اشاره كرد.
اكستنشن هاي قشنگ باري گوگل كروم
افزونه تماشاي استوري گوگل كروم Chrome IG Storyبزرگترين دشوار كاربران instagram تحت وب و كامپيوتر عدم تماشاي استوري هاي جذاب در اينستاگرام است ! اما با نصب اين افزونه Chrome IG Story plus ديگر اين دشواري ها را نخواهيد داشت و به سادگي ميتوانيد از ديدن استوري هاي دوستانتون لذت ببريد از امكانات گزيده تر اين افزونه كاربردي ميتوان به دانلود استوري ها هم اشاره كرد.
بهترين افزونه هاي گوگل كروم ويژه اينستاگرام
نتيجه گيري كلياينستاگرام منبع ابهت براي كسب درامد ميباشد همانطور كه در اين مقاله با ما بوديد متوجه شديد كه هيچگاه توسعه دهندگان اينستاگرام را رها نمي كنند و همواره در پيشرفت و سهولت و آساني آن براي چه كاربران اينستاگرام تحت وب گوگل كروم يا فاير فاكس كامپيوتر و كاربران اپليكيشن اينستاگرام در تلاشند. بعد اينستاگرام را جدي بگيريد اين يك فرصت عالي براي كل افراد و تاجران حقير و ديده نشدن ميباشد كه به راحتي بتوانند تجارت خويش را گسترده كنند.
به گزارش ايسنا، اقدامات دولت ترامپ براي محدود كردن پلتفرمهاي شبكه اجتماعي چيني در آمريكا به دلايل امنيت ملي در نتيجه احكام بازدارنده دادگاههاي آمريكا، متوقف شده است. كاربران وي چت و تيك تاك مي گويند اين ممنوعيتها تحت انگيزه هاي سياسي در سال انتخابات اعلام شده و نگرانيهاي امنيت واقعي عامل آنها نبوده است.
اوبرايان در رويدادي در هانوي ويتنام گفت: بررسي پرونده هاي مربوط به ممنوعيت وي چت و تيك تاك در دادگاه ادامه دارد و دولت فدرال صبر مي كند تا ببيند كه دادگاههاي آمريكايي در خصوص اين ممنوعيتها چه حكمي خواهند داد. تصور مي كنم در نهايت تصميم رييس جمهور براي ممنوعيت اين اپليكيشنها اجرايي شود و حتي اگر دولت هم تغيير كند، اين ممنوعيتها به اجرا گذاشته ميشوند.
جو بايدن، رييس جمهور منتخب آمريكا كه ۲۰ ژانويه قدرت را به دست مي گيرد، وعده داده است ريسكهاي امنيتي مربوط به اپليكيشن تيك تاك را بازبيني كند.
بر اساس گزارش بلومبرگ، اوبرايان همچنين اظهار كرد: دولت آمريكا شركتهاي چيني ديگري كه اپليكيشنهاي محبوب در آمريكا دارند و اطلاعات زيادي از شهروندان آمريكايي جمع آوري مي كنند را زير نظر مي گيرد. ما اين اپليكيشنها را بررسي مي كنيم و ممكن است اقداماتي در خصوص آنها انجام دهيم. بايد ديد رييس جمهور تصميم مي گيرد چه اقدامي انجام گيرد.
رييس جمهور آمريكا ششم اوت با امضاي دو فرمان جداگانه، مبادله با اپليكيشنهاي چيني تيك تاك و وي چت را براي شهروندان آمريكايي ممنوع كرد. سرويس ويديويي تيك تاك ميان ميليون ها كاربر به خصوص نوجوانان آمريكايي محبوبيت دارد. وي چت ۱۹ ميليون كاربر در آمريكا و بيش از يك ميليون كاربر در سراسر جهان دارد. اين اپليكيشن درگاهي براي عمده كسب و كار پررونق شركت تنسنت شامل بازيها و پرداختهاي ديجيتالي است و همچنين ابزار بازاريابي و ارتباطي بسياري از شركتهاي آمريكايي است كه به دنبال جذب مخاطبان چيني هستند.
https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065334.html
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شركت اپل براي مدلهاي قديمي هم بروزرساني جديد در دسترس قرار داد. براي مثال اين شركت گوشي iPhone 6s و iPhone 6s Plus را در زمره مدلهايي كه امسال مجاز به بروزرساني iOS 14 بودند، قرار داد. البته تفاوت زيادي بين تراشه ۱۶ نانومتري A9 موجود در سري iPhone 6s و تراشه ۵ نانومتري A14 Bionic وجود دارد، كه در حال حاضر در مدلهاي آيفون ۱۲ استفاده شده است. به عبارت ديگر، بسياري از ويژگي هاي جديد موجود در iOS 14 به همان اندازه كه در مدلهاي جديدتر كار ميكنند، در iPhone 6s اجرا نمي شوند، اما تا حدودي كار كاربر را انجام ميدهد.
كدام مدلها نسخه iOS 15 را پشتيباني ميكنند؟
به گفته محققان حوزه فناوري امسال پاياني بر سه مدل گوشي آيفون iPhone 6s ، iPhone 6s Plus و iPhone SE خواهد بود. كه اين پيشبيني به اين معناست كه سال آينده iOS 15 براي آيفون ۷ به بالا در دسترس قرار ميگيرد. اگر اين پيشبيني درست باشد آيفونهايي كه بروزرساني iOS 15 را دريافت ميكنند شامل موارد زير هستند:
iPhone 13 series
iPhone 12 Pro Max
iPhone 12 Pro
iPhone 12 mini
iPhone 12
iPhone 11
iPhone 11 Pro
iPhone 11 Pro Max
iPhone XS
iPhone XS Max
iPhone XR
iPhone X
iPhone 8
iPhone 8 Plus
iPhone 7
iPhone 7 Plus
iPhone SE (2nd gen.)
iPod touch (7th gen.)
امسال شركت اپل تغييراتي را در نسخه بروزرساني خود قرار داد به طوري كه ابزارهايي به سبك سيستم اندرويد در اختيار كاربران است. در مورد اين بروزرساني جديد iOS 15 اطلاعات زيادي در دسترس قرار نگرفته است. در آينده براي رونمايي از سيستم عاملهاي جديد بايد در WWDC 2021 اين كار انجام شود كه امسال به دليل شيوع ويروس كرونا به ميزباني شركت اپل برگزار شد.
اولين بتا عمومي iOS 14 در تاريخ ۹ ژوئيه منتشر شد و اين مهم را ميرساند كه سال آينده كاربران ميتوانند در همين زمان نسخه بتا عمومي iOS 15 را مشاهده كنند. اكثر كاربران گوشي آيفون در ۱۶ سپتامبر سال ۲۰۲۰ نسخه نهايي iOS 14 را نصب كردند كه ميتوان تخمين زد نسخه iOS 15 نيز در همين زمان منتشر ميشود.
https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065473.html
با توجه به اينكه كاراكترهاي پارسي در آدرس اينترنتي (URL) به صورت كدهاي يونيكد ظاهر ميشوند اين جستار اهميت مزيتهاي كوتاه كردن لينك ويژهاي پيدا ميكند و در برخي از موارد حتي به دليل طولاني شدن آدرس، لينكها به صورت ناقص برپايي ميشوند كه عملا نه فقط مزيتي براي مدير سايت ندارند بلكه مايه برپايي خطا و مشكل روي سايت ميشوند.
پس اختصار كردن آن به http://plink.ir/plkbot زيباتر و سادهتر خواهد بود.
از طرف ديگر، بدست آوردن احصاء و اطلاعات صحيح و ريزبين از شيوه عملكرد و بازدهي رسانههاي گوناگون اينترنتي، اهميت زياد زيادي براي مديران سايتها دارد.
شما ميتوانيد بعد از كوتاه كردن لينكهاي خود، با پيمان دادن علامت + در روبرو آدرس لينكتان، آناليز جامعي از كساني كه بر روي لينكتان كليك كردهاند را تماشا كنيد.
http://plink.ir/plkbot+
كوتاه كننده لينك و تاثير آن در سئوممكن است اين سوال در ذهن شما بوجود آمده باشد كه با به كارگيري اين افزار امتياز لينكهاي ورودي به صفحه مقصد كه از عقيده روباتهاي گوگل اهميت زيادي دارد از بين ميرود و اين جستار شدني است براي بهينه سازي سايت سخت ايجاد كند، اما به هيچگونه چنين اتفاقي نخواهد افتاد و لينك اختصار شده به عنوان يك لينك ورودي به صفحه مقصد محاسبه خواهد شد زيرا دست موزه كوتاه كننده لينك پيلينك از كد ۳۰۱ براي ريدايركت صفحه كاربرد ميكند كه روباتهاي موتورهاي جستجو آن را تشخيص ميدهند.
با توجه به گفته آقاي Matt Cutts از گوگل، اين پيشه ميتواند نشان مثبتي روي وبسايتهايي با پيج رنك زير بگذارد.
يكي از روشهاي بك لينك اخذ در پهنه سئو يا بهينه سازي سايت براي موتور جستجوي گوگل، استفاده از سايتهاي كوتاهي كننده لينك است.
اما سوال اين است كه:
تاثير اين نوع بك لينك در سئو چيست؟ تاثير آن در رتبه سايت مثبت است يا بالعكس منفي خواهد بود؟در واقع ميتوان گفت كه بك لينك اخذ از سايتهاي كوتاه كننده لينك هم ميتواند به رتبه سايت در گوگل كمك كند و هم ميتواند با شرايطي كارايي منفي داشته باشد.
در واقع كليد اصلي در اين مسئله نحوه ريدايركت كردن سايت كوتاهي كننده لينك است. چنانچه سايتي از ريدايركت ۳۰۱ استفاده كند ميتوان گفت كه بك لينك اخذ از سايتها تاثير مثبتي بر روي رتبه در گوگل خواهد داشت.
اگر اين قبيل سايتها بدون ديركرد در موعد به سايت مقصد هدايت شوند و فاقد تبليغات، اسپم و پاپآپ باشند تاثير مثبت آن بر روي سئو آشكار خواهد شد.
يكي ساير از فوايد اختصار كردن لينك اشتراك گذاري آن در شبكههاي اجتماعي و پيام رسانها ميباشد كه كارايي زيادي در سئو سايت مقصد دارد.
كوتاه كننده لينك و تاثير آن در سئوپس به طور قطع ميتوان گفت كه در صورتي كه سايت كوتاه كننده لينك سايت مقصد را به طريق ۳۰۱ ريدايركت نمايد و مدت موعد انتقال بالا باشد، بك لينك از سايت كوتاه كننده لينك هيچ كارايي منفي بر روي سئوي سايت مقصد نخواهد داشت.امتياز ويژه ديگري كه اين دست موزه در برگزيدن شما قرار ميدهد، نمايش باركد دوبعدي سايت يا QR Code است كه با انتشار آن در تبليغات مختلف ميتوانيد اين امكان را براي افرادي كه از موبايل هوشمند استفاده ميكنند فراهم كنيد لغايت با اسكن كردن اين باركد به سايت شما دسترسي پيدا كنند و شمردن اين كسان را نيز محاسبه كنيد.
qrhttp://plink.ir/plkbot/qr
بدست آوردن احصاء مناسب و تجزيه و تحليل اين شمردن ميتواند كمك بسيار زيادي به رشد سوداگري اينترنتي شما بكند.
اميدوارم كه با كاربرد مناسب از آلت كوتاه كننده لينك پيلينك بتوانيد منابع ورودي سايت خود را به نكويي تحليل كنيد و از طرف ديگر از برپايي لينكهاي معيوب و شكسته به سايت خود بازدارندگي نماييد.