تغييرات جديد اينستاگرام در راه است

۳۱ بازديد



اخبار,اخبار تكنولوژِي,اينستاگرام
اينستاگرام در حال بررسي انجام تغييراتي در صفحه خانگي خود و افزودن تبهاي اختصاصي براي خريد و برنامه Reels است.

به گزارش ايسنا، آدام موسري، مدير اينستاگرام در توييتر اعلام كرد اين شركت آزمايش چيدمان جديد صفحه هوم اين اپليكيشن را آغاز كرده است. هر سه گزينه براي منوي افقي شامل افزوده شدن دو تب جديد خواهد بود كه يا جايگزين آيكونهاي فعلي مي شوند يا به نوار صفحه اضافه خواهند شد.

 

دو تب جديد قابليتهايي هستند كه اينستاگرام براي آنها زمان زيادي صرف كرده است. تغييرات فورمت اينستاگرام به برنامه Reels كه ماه اوت در سطح جهاني منتشر شد، موقعيت محوري در اين پلتفرم مي بخشد. قابليتهاي Reels به اينستاگرام اجازه مي دهد با مدل ويديوي كوتاه اپليكيشن تيك تاك رقابت كرده و به كاربران امكان مي دهد با استفاده از برنامه Reels كليپهاي ويديويي كوتاه و همراه با آهنگ متن را بسازند. بررسي اخيتغييرات جديد اينستاگرام در راه است ر شركت محتوايي ويستل نشان داده كه ۸۷ درصد از كاربران تيك تاك اظهار كرده اند كه Reels واقع قابليتهاي مشابه تيك تاك را دارد.

 

در اين بين تب خريد در صفحه اينستاگرام به برندها و شركتها اجازه مي دهد محصولاتشان را در پروفايلشان به فروش برسانند و كاربران از اين اپليكيشن خريد كنند. اگرچه قابليت خريد از سال ۲۰۱۸ وجود داشته است اما اينستاگرام محدوديتها در زمينه اين قابليت را در ژوييه تسهيل كرد تا به هر كاربر كه كسب و كاري دارد اجازه دهد از پروفايل خود براي فروش محصول و خدماتش بهره ببرد.

 

افزودن شده قابليت خريد در صفحه اصلي اينستاگرام به اين اپليكيشن كمك مي كند كسب و كارهاي خرد بيشتري را جذب كرده و روي صنعت اينفلوئنسرها در اين پلتفرم كه به فروش كالا، آثار هنري و ساير محصولات مي پردازند، سرمايه گذاري كند.

 

بر اساس گزارش بيزنس اينسايدر، توجه اينستاگرام روي Reels در شرايطي روي مي دهد كه تيك تاك در آمريكا با خطر ممنوعيت روبروست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.