گجت جديد اپل اشياي گمشده را پيدا مي كند

۶۶ بازديد

، به تازگي اين وب سايت اسكرين شات هايي از گزينه جديد Items در  اپليكيشنFind My منتشر كرده است. اين گزينه در سيستم عامل iOS۱۳ وجود دارد اما در نسخه عمومي نرم افزار نيست.

 

گزينه Items در اپليكيشن Find My مشابه گزينه هاي «افراد» و «دستگاه ها» است و مجموعه اي از دستگاه ها را نشان مي دهد كه داراي يك اپل آي دي هستند.

 

گزينه Items با سيستم تگ هاي رديابي اپل با نام رمز  B۳۸۹ يكپارچه مي شود. به اين ترتيب كاربر با ضربه روي دكمه «افزودن» در اين گزينه مي تواند مكان اشياي مختلف كه داراي تگ هاي اپل هستند را از طريق اپليكيشنFind My بيابد.

 

در تصاويري كه سايت MacRumors منتشر كرده، تب Items در اپليكيشن Find My ديده مي شود كه در آن عبارت «مكان وسايل روزمره خود را بدانيد»، نوشته شده. در تصوير ديگر نيز جمله «با تگ كردن وسايل خود با B۳۸۹ هيچ گاه آنها را گم نخواهيد كرد» ديده مي شود.

 

 كاربران آيفون هنگاميكه از دستگاه هاي داراي تگ دور مي شوند، نوتيفيكيشني دريافت مي كنند . در صورت لزوم كاربران مي توانند دكمه مخصوص در اپليكيشن Find My را فشار دهند و در نتيجه تگ اپل با صداي آژيري بلند  به آنها كمك مي كند وسيله گمشده خود را بيابند.

 

 اگر كاربران نتوانند يك وسيله را بيابند، مي توانند  تگ متصل به آن را در وضعيت « گمشده» قرار دهند. اگر يك كاربر ديگر آيفون اين  وسيله گمشده را بيابد، آنها مي توانند اطلاعات تماس صاحب وسيله را مشاهده و با صاحب آن تماس بگيرد يا پيامكي براي او ارسال كند.

 

اين گزينه داراي وضعيت «اماكن ايمن» نيز است. اگر كاربر وسيله اي را در اماكن خاصي قرار دهد نوتيفيكيشن او روشن نمي شود و كاربران همچنين مي توانند اماكن وسيله ها را با دوستان و اعضاي خانواده به اشتراك بگذارند.

 

معلوم نيست اپل چه زماني گجت«اپل تگ» را به بازار عرضه كند، ولي احتمال دارد از اين گجت در رويدادي در ماه اكتبر يا ماه هاي بعد از آن رونمايي كند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11036781.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.