پيشنهادهاي تورهاي نوروزي براي تعطيلات 99

۶۸ بازديد

بيشتر مردم پيش از رسيدن تعطيلات نوروزي درباره اين موضوع كه به كجا سفر كنند با اعضاي خانواده و دوستانشان گفتگو مي كنند. الان زمان تصميم گيري است و اين موضوع ذهن بيشتر افراد را درگير كرده كه تعطيلات امسال به كجا بروند؟ تور مشهد، تور كيش، تور يزد و مقاصدي كه تا به حال رفته يا نرفته اند در اولويت قرار مي گيرد. تورگردان مجري مستقيم تورهاي داخلي است و از اين نظر در نظر داريم با توجه به درخواست هاي مشتريان و مسافران در سال هاي گذشته بهترين مقاصد نوروزي را براي سال پيش رو خدمتتان معرفي كنيم.

 

تور مشهد

از مهمترين مقاصد نوروزي مثل هميشه شهر مقدس مشهد است كه همه ساله نزديك به سي ميليون گردشگر به آن سفر مي كنند. استقبال زياد گردشگران از سفر به مشهد باعث شده از سال هاي دور هتل هاي متعددي در اين شهر تاسيس شود و به خصوص در خيابان هاي منتهي به حرم هتل هاي دو تا پنج ستاره و انواع اقامتگاه ها در خدمت گردشگران باشد. از بهترين پيشنهادها براي تور مشهد نوروز 99 اقامت در هتل هاي پنج ستاره است. درست است كه اين شهر، جاذبه هاي تفريحي و هيجاني زيادي دارد ولي اولويت سفر گردشگران به اين شهر، زيارت است. اقامت در خيابان هاي نزديك به حرم باعث مي شود كه افراد فرصت كافي براي گشت زدن در شهر و تفريح نداشته باشند. به همين دليل بيشتر گردشگران ترجيح مي دهند از هتل هاي پنج ستاره كه مشتمل بر امكانات تفريحي است استفاده كنند.

اقامت در هتل هاي پنج ستاره نزديك به حرم با برخورداري از مجموعه هاي آبي، اسپا، ماساژ، رستوران هاي خوب با غذاهاي با كيفيت، كافه گيم، مهد كودك براي نگهداري بچه ها، پاركينگ و بسياري امكانات و خدمات رفاهي ديگر همراه است. تور مشهد هتل درويشي از بهترين انتخاب ها در اين زمينه است. نوع اتاق ها، رستوران هاي متعدد، خدمات گردشگري و امكانات متعدد اين هتل را جزو برترين هاي كشور قرار دهد. اقامت در اين هتل، خاطره اي خاص و به ياد ماندين را در جوار بارگاه علي بن موسي الرضا براي گردشگران رقم مي زند.

تور يزد

يزد از جمله مقاصدي است كه در فصل نوروز با استقبال زيادي مواجه مي شود. اين شهر تاريخي به دليل داشتن خانه ها و بناهاي تاريخي حسي نوستالوژي را براي گردشگران زنده مي كندو بيشتر افرادي كه به يزد سفر مي كنند ترجيح مي دهند اقامتشان به جاي هتل هاي لوكس با معماري مدرن در فضايي شبيه به معماري بومي اين شهر باشد. به عبارت بهتر بايد گفت همه دوست دارند مثل يك بومي در شهر زندگي كنند.

خوشبختانه در اين شهر پر گردشگر هتل هايي تاسيس شده است كه در عين حال كه جديدترين استاندارهاي هتلداري را در نظر گرفته است، تم تاريخي و تناسب با معماري بومي يزد را به تمامه حفظ كرده است. يكي از اين مراكز اقامتي، هتل داد يزد است كه با بهره گيري از اسلوب هاي معماري بومي مناطق كويري اتاق ها، رستوران، لابي و جاي جاي هتل را طراحي كرده و فضايي خاص و متفاو ترا به وجود آورده است. به همين مناسبت تور يزد هتل داد براي نوروز سال 99 مي تواند بهترين گزينه باشد. به هيچ وجه اقامت در اين هتل را از دست ندهيد.

 

تور كيش

بسياري از مردم ترجيح مي دهند در فصل نوروز به سواحل كشور بروند. آن هايي كه سفر به شمال كشور برايشان تكراري شده باشد معمولا جنوب كشور را مقصد سفر خود قرار مي دهند. تور كيش به دليل برگزاري جشنواره هاي متعدد و برپايي كنسرت ها و جشن هاي شبانه با استقبال زيادي مواجه مي شود. كيش از جاذبه هاي متعددي برخورداز است و در فصل بهار آب و هواي مطبوعي پيدا مي كند.

از جاذبه هاي گردشگري كيش مي توان به تفريحات آبي همچون غواصي، پاراسل، جت اسكي، قايق سواري، كشتي هاي تفريحي، كيبل اسكي و غيره اشاره كرد. از تفريحات شبانه كيش دوچرخه سواري، موتورسواري و پياده روي در مسير دوچرخه و كنار ساحل است. شب ها فرصت خوبي براي شركت كردن در جنگ هاي شبانه كيش و خنده و شادي نيز مي باشد.

 

منبع:

https://digiato.com/promoted/1193906/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.