ورود گوگل به بازار گجت هاي پوشيدني

۷۱ بازديد

با اعلام خريد فيت بيت توسط گوگل ، اكنون اين شركت بطور كامل وارد بازار گجت هاي پوشيدني شده است. گوگل روز گذشته اعلام كرد كه شركت فيت بيت را به ارزش ۲.۱ ميليارد خريداري كرده و قصد دارد بطور جدي تلاش خود را براي ساخت گجت هاي پوشيدني خود آغاز كند.

به گزارش سرويس اخبار فناوري و تكنولوژي تك نيوز و به نقل از GSMArena ، چندي پيش شايعاتي مبني بر تصميم گوگل براي خريد فيت بيت منتشر شده بود كه اكنون به واقعيت تبديل شده است. گوگل قصد دراد با استفاده از تجربيات شركت FitBit در زمينه محصولات سلامتي و پزشكي ، رونق دوباره اي به ساعت‌هاي هوشمند مبتني بر پلتفرم وير او اس (Wear OS) خود بدهد. البته قدرت گوگل و توانايي هاي اين شركت در هوش مصنوعي ميتواند زمينه ساز موفقيت او در آينده باشد.

ساعت هاي هوشمند فيت بيت اكنون با قابليت هايي نظير پايش ضربان قلب، كيفيت خواب و شمارش قدم‌هايشان ، اطلاعات مهمي از كاربران را در اختيار دارد. اما گوگل اكنون به موضوع داده هاي كاربران فعلي كمپاني و استفاده از آنها سخني نگفته است. تا بدين ترتيب از تيغ انتقادات در امان باشد. اما كاربران ميتوانند در صورت رضايت داده هاي خود را به سرورهاي گوگل منتقل كنند.

گوگل تلاش دارد تا با استفاده از تجربيات شركت فيت بيت و دانشي كه خود در اختيار دارد بتواند تغييرات بزرگي را در بازر گجت هاي پوشيدني و كل اكوسيستم Wear OS بوجود آورد.

 

منبع:

https://tech-news.ir/googles-entry-into-the-wearable-gadget-market.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.