كلمات كليدي چيست؟

۶۴ بازديد

انواع واژه ها كليدي
كلمات كليدي به دو نوع بلند و اختصار تقسيم مي‎شوند، كلمات كليدي كوتاهي مانند «فروش ويژه» و واژه ها كليدي بلند مثل «فروش اخص البسه تابستاني» مي‎باشد كه پيشه بر روي واژه ها كليدي كوتاهي به مراتب دشوارتر از واژه ها كليدي بلند است زيرا چشم وهمچشمي بيشتري براي آن وجود دارد.
انتخاب واژه ها كليدي پسنديده براي توليد محتوا
ابتدا بايد بيچارگي و خواست‎ها‎ي مشتريان و بازديدكنندگان به دقت رسيدگي شود و سپس واژه ها كليدي بر پاي بست، نيازها آنها برگزيدن شود.ارتباط واژه ها كليدي با موضوع مورد بحث اهميت زيادي دارد. لذا در هنگام گزينش واژه ها كليدي بايد به حيطه كاري و مطلبي كه درباره آن محتوا تهيه مي‎شود، پروا نمود.هر چقدر ميزان واژه ها كليدي طولاني تر باشد به همان ميزان نيز از تعداد رقبا كاسته‎ مي‎‎شود كه اين فرمايش موفقيت بيشتري را به سمت درونمايه سوق‎ مي‎‎دهد.جستجوي كلمات كليدي برگزيده در موتورهاي جستجو و مقايسه ميزان استفاده آنها نيز راهي ساير در جهت انتخاب مي‎باشد. اثناء جستجوي كلمات كليدي ليست نتايجي در پيش روي شما پيمان مي‎گيرد كه با تماشا آنها مي‎توانيد به ارزشمندي واژه ها و ميزان تكرار آنها پي ببريد.استفاده از نرم افزارهاي واسط براي موشكافي كلمات كليدي همچون نرم اسباب Market Samurai كه يك افزار نيرومند براي رسيدگي رقبا در اين واژه ها كليدي برگزيده است، يكتا ساير از روش هاي انتخاب كلمات كليدي مناسب‎ مي‎‎باشد. در اين نرم انگيزه ها مي‎توان كلمات و ايده‎ها‎ي مختلف را بررسي و عناوين خويش را در آن مهار نمود.توجه به سايت‎ها‎ي خارجي و استفاده 

نحوه انتخاب كلمه كليدي

از مطالب بكر آنها مي‎تواند شما را در گزينش واژه ها كليدي مناسب ياري كند.كلمات كليدي پس از انتخاب بايد در موتورهاي جستجو  به جستجو پرداخت لغايت ميزان كاربران مشخص شود. براي دريافت يك توصيه براي واژه ها كليدي مي‎توان از لينك http://adwords.google.com بهره‌گيري نمايش داد و در آن عبارات مورد نظر در پهنه فعاليت و يا آدرس سايت شركت را براي اخذ كلمات كليدي پسنديده وارد نمود. علاوه بر اين در اين صفحه مي‎توان نتايج آماري را كه هر واژه كليدي چند بار در ماه جستجو شده و ساير آمارهاي محلي را بدست آورد لغايت از اين طريق بهترين كلمه كليدي را برگزيدن كرد. در ضمن به كارگيري آلت Google Trends نيز شما را قادر مي‎سازد الي با واژه ها كليدي كه بيشترين بهره‌گيري را داشته، آشنا شويد.استفاده از واژه ها كليدي كه در سايت‎ها‎ي رقيب به شغل مي‎رود، مي‎تواند عامل مهمي در گزينش بهترين كلمات كليدي باشد، ولي بايد پروا داشت اين شغل نبايد به صوررت دنباله روي صرف باشد و بايد در بي گمان يك الگوي باشد. زماني كه سايت منحصر به فرد است، شغل آسانتر بوده زيرا رقيب كمتري وجود دارد. در اين شرايط بايد بر روي صفحه تارنما خود كليك راست نموده و گزينه View Source يا چيزي مانند به آن را انتخاب كنيد. با استفاده از گزينه Find واژه‎اي به نام Meta Keywords را جستجو نمايد.استفاده از عبارت‎هاي دو و سه كلمه‎اي و سئوالي هم مي‎تواند در انتخاب واژه ها كليدي مناسب، شغل ساز باشد.استفاده از واژه‎ها‎ي هم معنا و مترادف در ساحل كلمات كليدي اصلي، گرد ساير از راه‎ها‎ي گزينش واژه ها كليدي مناسب مي‎باشد.در كنار برگزيدن صحيح كلمات كليدي، كاربرد و بكار بردن آن‎ها نيز شرط مهمي در موفقيت محتوا مي‎باشد. به كارگيري واژه ها كليدي در تگ‎ها‎، عناوين، بطن محتوا؛ در ضمن بولد و ايتاليك كردن و پيوند زدن آنها به وب سايت‎ها‎ي معتبر هم گرد ساير از روش‎ها‎ي افزايش تاثير كلمات كليدي مي‎باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.