آموزش افزونه YOP Poll و ايجاد نظرسنجي در وردپرس

۷۰ بازديد

در اين مقاله به آموزش افزونه YOP Poll كه گرد از افزونه هاي نيرومند و محبوب وردپرس براي ايجاد نظرسنجي است، مي پردازيم.
نظرسنجي يكي از ساده ترين امكانات وردپرس براي برپايي يك پيوستگي سر راست بين خويش و كاربرانتان است. با به كارگيري نظرسنجي مي توانيد از نظرات كاربران و بازديد كنندگان سايت آگاهي پيدا كرده و آمارهاي گوناگون را جمع آوري كنيد.
شما با طرح يك پرسش از كابران و گرفتن استجابت آن مي توانيد هر اطلاعاتي كه بخواهيد توسط آورده و از آنها براي افزايش بازدهي و راندمان سايت خود بهره‌گيري كنيد. اگر صاحب يك وب سايت وردپرسي هستيد حتماً به نصب يكتا از بهترين افزونه هاي نظرسنجي وردپرس نياز خواهيد داشت.
افزونه YOP Poll احد از افزونه هاي رايگان اندوختگاه وردپرس است كه با داشتن بيش از 20000 نصب پركار و پشتيباني توسعه دهندگان آن گرد از افزونه هاي دوست داشتني نظرسنجي وردپرس است. اين افزونه حائز ويژگي ها و امكانات بسيار زيادي است كه باعث شده گزينش و برپايي يك نظرسنجي آنلاين با استفاده از اين افزونه زياد راحت باشد.
افزونه YOP Poll تمام ويژگي ها معمولي مشابه ايجاد، ويرايش و حذف نظرسنجي ها را دارد و علاوه بر آن داراي ويژگي هاي ديگري به شرح پايين نيز مي باشد:
امكان برپايي نظرسنجي ها به صورت نامحدود به اتفاق با گزينه هايي مشابه نگريستن تمام نظرسنجي ها، پذيرش هاي نظرسنجي ها، نتايج نظرسنجي ها، نمايش آنها و … .دارا بودن فيلدهاي سفارشي كه مي توانند براي نظرسنجي هاي جديد يا قبلي پياده سازي شوند.نگه داشتن سياهه هاي نظرسنجي به چهره مناسب و دادن امكان اعمال ممنوعيت براي بعضي از كاربراندر اين آموزش افزونه YOP Poll را رسيدگي كرده و نحوه ايجاد يك نظرسنجي در وردپرس را با اين افزونه توضيح خواهيم داد.
محتويات ليست [مخفي كردن]
1 تعليم افزونه YOP Poll و نحوه برپايي نظرسنجي در وردپرس1.1 تب Design1.2 تب Question & Answers1.3 تب Options2 تعبيه نظرسنجي2.1 اضافه كردن عقيده سنجي به يك نوشته يا برگه وردپرس با استفاده از شورت كد2.2 تعبيه نظرسنجي در ناحيه ابزارك هاآموزش افزونه YOP Poll و روش ايجاد نظرسنجي افزونه YOP Poll  در وردپرسابتدا افزونه را از زير صفحه اخذ نموده و آن را در سايت خود در دسته افزونه ها نصب كنيد. اگر منو افزونه را نديديد يا اطلاعات جزئي تري لازم داريد، به راهنماي گام به گام ما در باره تعليم نصب افزونه وردپرس از صفر لغايت صد براي مبتدي ها مراجعه كنيد.

بعد از اينكه افزونه نصب شد آن را فعال كنيد. پس از پركار سازي افزونه منوي جديدي به اسم Yop Poll در پيشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. روي آن كليك كنيد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.