جان سخت ترين گوشي هاي هوشمند(+تصاوير)

۴۶ بازديد

جان مشكل ترين گوشي هاي هوشمندگوشي‌هاي هوشند همش در معرض آسيب‌ ديدگي هستند؛ اين آسيب‌ها شدني است نرم‌افزاري باشد و با نفوذ ويروس، اطلاعات حساسِ گوشي در معرض خطر قرار گيرد، از سوي ديگر صدمات فيزيكي از قبيل افتادن گوشي يا خيس شدن آن به راحتي مي‌تواند به گوشي هوشمند شما آسيب‌هاي جدي وارد كند.
 
شركت‌هاي دخيل در ساخت و توسعه‌ گوشي‌هايِ همراهِ هوشمند تمام تلاش خويش را براي استقامت نرم‌افزاري گوشي و حفظ اطلاعات در مقابل ويروس‌ها و هكرها به كار مي‌برند؛ ولي رعايت نكات زيبايي شناختي مايه شده تا اين گوشي‌ها كماكان در معرض آسيب‌هاي فيزيكي باشند.
از طرف ساير شغل‌هايي هستند كه گوشي‌هاي هوشمندِ نازك و نارنجيِ كنوني در حين شغل دوامي ندارند، براي مثال گوشي افرادي كه به كارهاي ساختماني مشغول هستند هميشه در معرض آسيب‌هاي فيزيكي است. براي محافظت گوشي‌ها قاب و صفحه‌هاي محافظي هستي دارد، اما مفتوح هم اگر گوشي در حين بالا رفتن از پله‌ها از دست شما بيافتد امكان آسيب رويت آن حتي با وجود قاب و صفحه‌هاي محافظ، زياد است.

اينجاست كه گوشي‌هاي هوشمندِ صنعتي پا به ميدان مي‌گذارند، اين گوشي‌ها ممكن است از لحاظ قشنگ شناختي حرف زيادي براي گفتن نداشته باشند ولي در بحث پايداري در روبرو صدمات فيزيكي، مردِ ميدان هستند و با هر افتادن و خيس شدني به اين آساني‌ها خم به ابرو نمي‌آورند.

امروز هدف داريم با هم نگاهي به روي ساير سكه گوشي‌هاي هوشمند بياندازيم، گوشي‌هايي كه نا بردباري سخت‌ترين آسيب‌هاي فيزيكي را دارند. ناگفته نماند ممكن است نام تمام گوشي‌هاي همراه موجود در اين فهرست به گوش شما آشنا نباشد اما بد نيست بدانيم كه در ساحل گوشي‌هاي هوشمند ناز پرورده‌اي كه هر روز اخبار آنها را پيگيري مي‌كنيم، محصولات جان سختي‌ هم ساخته شده كه به اين راحتي‌ها در مساوي آسيب‌هاي فيزيكي كمر خم نمي‌كنند.
 
گوشي Galaxy Xcover 3 سامسونگ
 
گوشي هاي هوشمند, بهترين گوشي هاي هوشمند مقاوم, تغيير ناپذير ترين گوشي هاي هوشمند
گوشي Galaxy Xcover 3 سامسونگ، در مقابل يگانه و خاك،‌آب و ضربات مقاوم است
 
اين گوشي اندرويدي كه اسفندِ پارسال به بازار شناسايي شد، در روبرو گرد و خاك،‌آب و ضربات مقاوم است. افسوس كه از لحاظ سخت‌افزاري نمي‌توان زياد روي اين محصولِ جان‌سختِ سامسونگ حساب مفتوح كرد. اما مفتوح هم با توجه به قيمتي كه دارد به خوبي از عهده اتمام كارهاي روزمره گوشي‌هاي همراه امروزين بر مي‌آيد. گلكسي ايكس كاور قيمتي برابر ۳۰۰ دلار دارد.

گوشي هوشمند CAT S50
 
گوشي هاي هوشمند, گوشي هاي هوشمند مقاوم, ثابت ترين گوشي هاي هوشمند
صفحه‌نمايش گوشي كَت اس ۵۰ با انگشت‌ خيس هم تعامل پرتو مي‌دهد
 
 عدد دوم فهرست ما را محصولي گردن كلفت از آن خويش كرده است، استاندارد IP67 در ساخت اين گوشي اعمال شده و استانداردهاي ۸۱۰G كه مختص محصولات نظامي است در اين فرآورده در عقيده گرفته شده است. صفحه‌نمايش گوشي كَت اس ۵۰ با انگشت‌ خيس هم تعامل اثر مي‌دهد و تكنولوژي درمان كيفيت صدا مايه مي‌شود، حين تماس‌هاي تلفني، صداي اطراف فيلتر شود.

چيپست اسنپ‌دراگون ۴۰۰ SoC در كناره پشتيباني از شبكه مخابراتي ۴G LTE و باتري ۲۶۳۰ ميلي‌آمپر ساعتي به همراه دوربين ۸ مگاپيكسلي با صفحه‌نمايشي كه از رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پيكسل حمايت مي‌كند، مشخصات فني اين گوشي مقاوم را تشكيل مي‌دهد. شركت سازنده قيمتي معدل ۴۵۹.۹۹ دلار را براي اين محصول خود در عقيده گرفته است.

گوشي هوشمند Sonim XP6
 
گوشي هاي هوشمند, قيمت گوشي هاي هوشمند مقاوم, تغيير ناپذير ترين گوشي هاي هوشمند
گوشي سونيم ايكس‌پي 6 از استاندارد IP69 حمايت مي كند
 
گوشي‌هاي هوشمند زياد كمي در بازار يافت مي‌شود كه از استاندارد IP69 پشتيباني كنند، سونيم ايكس‌پي ۶ احد از آنها است. اين استاندارد باعث شده لغايت اين گوشي مقاومت خوبي در برابر آب و يكتا و غبار از خويش پرتو دهد، هستي صفحه‌نمايش با پشتيباني از چند نقطه لمسي به به اتفاق صفحه كليد جداگانه تعامل با سونيم ايكس‌پي ۶ را به صورت لمسي و استفاده از كليد‌ها گذرگاه كرده است. باتري ۴۸۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي نيز وظيفه تامين انرژي اين گوشي را به نكويي بر دوش گرفته است. سونيم ايكس‌پي ۶ قيمتي برابر ۵۴۴.۹۹ دلار دارد.
 
گوشي هوشمند Sonim XP7
 
گوشي هاي هوشمند, گوشي هاي هوشمند مقاوم, مقاوم ترين گوشي هاي هوشمند
گوشي هوشمند Sonim XP7

اين فرآورده بر خلاف برادر كوچك خود، صفحه‌كليد ندارد و تعامل با آن فقط از راه صفحه‌نمايش لمسي ۴ اينچي تعبيه شده در گوشي ميسر است. استاندارد IP69 و استاندارد ۸۱۰G كه براي محصولات نظامي به كار مي‌رود،‌از مقاومت زياد بالاي اين گوشي داستان مي‌كند.باتري ۴۸۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي در كنار اسپيكر با صداي بلند به به اتفاق چيپست اسنپ‌دراگون ۴۰۰ SoC و پشتيباني از شبكه مخابراتي LTE به همراه آنتن MIMO و دوربين ۸ مگاپيكسلي، مشخصات سخت‌افزاري اين فرآورده ۵۷۹ دلاري را تشكيل مي‌دهد.

گوشي هوشمد Kyocera DuraForce
 
قيمت گوشي هاي هوشمند, گوشي هاي هوشمند مقاوم, ثابت ترين گوشي هاي هوشمند
گوشي هوشمد Kyocera DuraForce با  استاندارد IP68 و استاندارد ۸۱۰G  سازگار است
 
صفحه‌نمايش ۴.۵ اينچي با چيپست اسنپ‌دراگون ۴۰۰ SoC به به اتفاق دوربين ۸ مگاپيكسلي در كنار باتري ۳۱۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي امكانات سخت‌افزاري اين محصول جان‌سخت را تشكيل مي‌دهد. اين محصول با استاندارد IP68 و استاندارد ۸۱۰G كه براي محصولات نظامي‌ به پيشه مي‌رود سازگار است تا آسيب‌‌هاي فيزيكي را به راحتي بردباري كرده و خم به ابرو نياورد. گوشي هوشمند كيوسرا دورافورس قيمتي برابر ۴۱۸.۹۹ دلار دارد.

گوشي هوشمند  Kyocera Brigadier
 
گوشي هاي هوشمند, گوشي هاي هوشمند مقاوم, ثابت ترين گوشي هاي هوشمند
در صفحه‌نمايش گوشي Kyocera Brigadier ، شيشه‌اي از جنس ياقوت كبود به كار رفته است
 
صدمه رويت صفحه‌نمايش گوشي گرد از نگراني‌هاي اوليه كاربران است و در صفحه‌نمايش اين فرآورده شيشه‌اي از جنس ياقوت كبود به شغل رفته است. با اين حساب دور مي‌رسد به اين راحتي‌ها خش بردارد. ناگفته نماند كه در حال حاضر تعداد بسيار كمي‌ از گوشي‌هاي موجود در بازار به شيشه‌هاي ياقوت كبود مجهز هستند. اين گوشي هوشمند در روبرو افتادن از بلندي و خيس‌خوردگي نيز به راحتي طاقت مي‌آورد. دوربين ۸ مگاپيكسلي به همراه اسنپ‌دراگون ۴۰۰ SoC و باتري ۳۱۰۰ ميلي‌آمپري در ساحل صفحه‌نمايش ۴.۵ اينچي مشخصات اصلي اين گوشي ۳۹۹ دلاري را برپايي مي‌دهد.
 
گوشي هوشمند Plum Gator Plus
 
گوشي هاي هوشمند, گوشي هاي هوشمند مقاوم, ثابت ترين گوشي هاي هوشمند
عمر طولاني باتري و ضد آب بودن از نكات پديدار گوشي هوشمند Plum Gator Plus است
 
اين گوشي براي افرادي است كه به پيگيري محصولي سخت‌جان و ارزان مي‌گردند. عمر طولاني باتري، ضد آب بودن و بردباري ضربه‌هاي فيزيكي از نكات پديدار اين گوشي است. كمپاني سازنده، صفحه‌نمايشي ۳.۵ اينچي با پردازنده دو هسته‌اي كه در فركانس ۱.۳ گيگاهرتز پيشه مي‌كند را به به اتفاق دوربين ۵ مگاپيكسلي براي اين محصول خويش در نظر گرفته است. همان طور كه بيان شد، اين گوشي بها چنداني ندارد و با ۱۳۳.۷۶ دلار به فروش مي‌رسد.

گوشي هوشمند VeryKool Rock RX2
 
گوشي هاي هوشمند مقاوم,گوشي هاي هوشمند,مقاوم ترين گوشي هاي هوشمند
گوشي هوشمند VeryKool Rock RX2 در عمق ۵ متري زير آب هم به راحتي پيشه مي‌كند
 
اين محصول اندرويدي توان بردباري آب، يگانه و خاك و ضربات را دارد. جالب است بدانيد حتي در عمق ۵ متري ذيل آب هم به راحتي شغل مي‌كند و صفحه‌نمايش آن به نوعي طراحي شده لغايت بتوان با دستكش با آن تعامل داشت. صفحه‌نمايش ۴.۳ اينچي با پردازنده چهار هسته‌اي كه در فركانس ۱.۵ گيگاهرتز شغل مي‌كند به به اتفاق دوربين ۱۳ مگاپيكسلي و ۱۶ گيگابايت فضاي ذخيره‌سازي با باتري ۱۹۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي مشخصات اصلي اين گوشي ۳۹۴.۸۴ دلاري را ساختن مي‌دهد.
 
گوشي هوشمند Conquest S6
 
گوشي هاي هوشمند,مقاوم ترين گوشي هاي هوشمند,گوشي هاي هوشمند مقاوم
گوشي هوشمند Conquest S6
 
محصول بعدي اين فهرست را محصولي سخت‌جان با حمايت از استاندارد IP68 متعلق به خود كرده است، اين گوشي اندرويدي باتري ۴۰۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي دارد و به پردازنده چهار هسته‌اي MT6732 مجهز است. تو اين گوشي ۲۹۰ گرمي، چيپست چهار هسته‌اي MT6732 كه از معماري ۶۴ بيتي بهره مي‌برد در ساحل يك گيگابايت رم و هشت گيگابايت فضاي ذخيره سازي جاي گرفته است. اين گوشي قيمتي برابر ۳۲۵ دلار دارد.
 
سامسونگ گلكسي اس ۶ اكتيو
 
گوشي هاي هوشمند مقاوم,گوشي هاي هوشمند,مقاوم ترين گوشي هاي هوشمند
گلكسي اس ۶ اكتيو مي‌تواند در عمق ۱.۵ متري، ۳۰ دقيقه دوام بياورد
 
اين گوشي در كناره ظاهر زيبايي كه دارد با پروا به پشتيباني از استاندارد IP68 مي‌توان آن‌را در ليست گوشي‌هاي جان‌سخت بازار پيمان داد. گلكسي اس ۶ اكتيو مي‌تواند در عمق ۱.۵ متري، ۳۰ دقيقه دوام بياورد. به كارگيري شيشه گوريلا گلس ۴ نيز باعث شده‌ است صفحه‌نمايشي داشته باشد كه به اين راحتي‌ها خش برنمي‌دارد. سامسونگ براي اين فرآورده خود از لحاظ سخت‌افزاري چيزي كم‌ نگذاشته است.  توليد محتوا با كيفيت صفحه‌نمايشي با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پيكسل به به اتفاق دوربين ۱۶ مگاپيسكلي در سرنوشت عقب و دوربين ۵ مگاپيكسلي در سرنوشت جلو با ۳۲ گيگابايت حافظه داخلي مشخصات اصلي سخت‌افزاري اين محصول سامسونگ را تشكيل مي‌دهد.
خب فهرست ما به سرانجام رسيد. عقيده شما چيست آيا حاضريد براي اينكه گوشي هوشمند دلبندتان را همه جا به اتفاق داشته باشيد كمي زمختي و اين ابعاد آن را بردباري كنيد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.