مشخصات ميز نماز

۴۹ بازديد

ميز صلوة تاشو
اين فرآورده بسيار مناسب براي بهره‌گيري افراد مسن يا كسانيكه مبتلا مرض هايي از قبيل كمردرد، پا درد، زانو درد و يا ديگر مسائل مربوط به پزشكي ميباشند، ميز صلوة تاشو وزن بسيار كمي داشته و قابل ترابري بوده كه به غير از منازل قابل كاربرد در مساجد، سفر ها و تمامي مكان هايي كه احتياج به صلوة خواندن است.
ميز نماز تاشو ارزان
امروزه ميز هاي متنوعي جهت استعمال هاي متفاوت ساخته شده است، ميز صلوة تاشو نيز براي كساني كه به علت كهولت سن و يا آسيب قسمتي از بدن نميتوانند نماز را به چهره ايستاده بخوانند، طراحي شده است. ميز نماز تاشو مسافرتي به صورت تاشو ساخته شده كه اين امكان را به شما ميدهد در هر كجا كه ميخواهيد ميز را با خويش حمل كنيد و بهره‌گيري نماييد.
ميز صلوة تاشو ساخته شده از سطح روكش MDF با كيفيت با نوار پرس شده است، سطح رويه آن شيبدار بوده تا براي سجده كردن نمازگزار راحتتر باشد، يك قسمت در زير آن جهت نگهداري مهر دارد. پايه هاي ميز از لوله هاي فلزي با كيفيت درست شده و به يكديگر پرس شده اند، از سه سرنوشت لغايت شده و مختصر جا ميشود، قسمت پايين اركان حائز ضربه مانع است و مايه ويراني فرش و موكت نشده و در ضمن سُر نميخورد.مشخصات ظاهري و فني
روش استفاده:براي آماده كردن ميز صلوة تاشو پيش درآمد آن را از حالت جمع شدگي خارج كنيد، نخست ستون ها را از هم باز كنيد، روش ي قرار گيري پايه ها به چهره ضربدري خواهد بود، سپس پايه رها شده را داخل احد از دو زوج اريكه پلاستيكي زير تخته قرار دهيد، اين اريكه ها جهت اثبات پايه و تنظيم بلندي سطح ميز تعبيه شده است، بالا و زير هر چهار پايه ضربه گير نصب شده الي آسيبي به زير تخته سازه وارد نشود، همچنين اين ضربه گير گير از ليز خوردن اركان مي شوند، روي تخته يك قطعه چوب پيمان داده شده كه محل پيمان گيري مهر مي باشد، پروا كنيد ميز تاشو براي احضار نماز طراحي شده است و بهره‌گيري ي ديگر متعلق به شدني است به سازه گزند وارد كند.
نقد و بررسي اجماليميز تاشو و تنظيم شو نماز ياس يكي  از بهترين ميزهاي صلوة است چرا كه اين ميز علاوه بر جمع شدن در اثناء عدم نياز، قابليت تنظيم بلندي براي تمام سنين را هم دارد .اين ميز داراي يك باكس  جادار در ذيل صفحه است كه براي گذاشتن مهر و سجاده و.... بسيار مناسب است.علاوه بر اين صندلي اين ميز هم قابليت تاشدن و جمع شدن را دارد تا در صورت عدم دربايستن فضاي زيادي را اشغال نكند.ويژگي ساير اين ميز و صندلي را سبك بودن مي طاقت دانست به همين دليل حتي در اثناء مسافرت مي نا اين ميز را با خود برد.روي سطح ميز نگهدارنده مهر گذاشته شده است تا مهر به راحتي بر روي اين قسمت قرار گيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.