مدير بازداشتي هواوي در زمان دستگيري از محصولات اپل استفاده مي‌كرد

۳۹ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, مدير بازداشتي هواوي
به تازگي مشخص شده كه منگ وانژو، مدير ارشد امور مالي هواوي در زمان دستگيري در كانادا از سه محصول اپل استفاده مي كرده و روي خوشي به گوشي‌ها و تبلت‌هاي توليدي هواوي نشان نمي داده است. 

به گزارش مهر به نقل از ورج، در حالي كه قاعدتاً مدير ارشد شركتي مانند هواوي بايد از توليدات خود اين شركت و نه توليدات شركت‌هاي رقيب استفاده كند، وانژو از يك مك بوك ۱۲ اينچي، يك آيفون ۷ پلاس و يك آي پد پرو در زمان دستگيري استفاده مي‌كرد.

 

نكته مهم ديگر در اين زمينه آن است كه هواوي و دولت آمريكا مدتي است به شدت با يكديگر درگير بوده و كاخ سفيد هواوي را به جاسوسي براي دولت چين محكوم كرده و علت دستگيري مدير ارشد امور مالي هواوي در كانادا نيز درخواست دولت آمريكا و وارد آمدن اتهام دور زدن تحريم‌هاي ايراني به اين شركت بوده است.

 

وانژو دختر مؤسس شركت هواوي نيز هست و به نظر نمي‌رسد افشاي اين موضوع كه وي علاقه زيادي به استفاده از محصولات اپل و نه توليدات خود هواوي دارد، به نفع اين شركت چيني تمام شود.

 

اين در حالي است كه برخي شركت‌هاي فناوري آمريكايي از استفاده كارمندان خود از توليدات شركت‌هاي رقيب به خصوص در محيط كار چندان استقبال نمي‌كنند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11023404.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.