روش هاي خريد شارژ كدام اند؟

۲۸ بازديد

امروزه، بسياري از ما از سيم كارت هاي اعتباري استفاده مي كنيم؛ بنابراين خريد شارژ به يكي از نيازهاي روزانه ما تبديل شده است. براي خريد شارژ، روش هاي مختلفي وجود دارد كه احتمالا تعدادي از آن ها را مي دانيد و شايد از تعدادي مطلع نباشيد. روش هاي معرفي شده در اين مقاله براي تمامي اپراتورهاي ذكرشده معتبر است.

كدهاي دستوري

يكي از روش هاي رايج خريد شارژ، استفاده از كدهاي دستوري (USSD) است كه هر اپراتور كد مخصوص به خود را دارد. براي مثال، كد دستوري همراه اول *1# است. با شماره گيري اين كدهاي دستوري و انتخاب مبلغ شارژ و واردكردن مشخصات كارت بانكي خود مي توانيد به راحتي شارژ بخريد.

اپليكيشن هاي پرداخت

اپليكيشن هاي پرداخت گزينه ي ديگري هستند كه با استفاده از آن ها مي توانيد شارژ بخريد. همراه كارت يكي از اين اپليكيشن ها است كه در آن مي توانيد اقدام به خريد شارژ ايرانسل، همراه اول و رايتل كنيد. امروزه به دليل امنيت و سرعت درخورتوجه و چندمنظوره بودن، اپليكيشن هاي پرداخت محبوبيت بسياري در بين مردم پيدا كرده اند. براي مثال، در همراه كارت علاوه بر خريد شارژ و خريد اينترنت مي توانيد كارهاي روزمره ي بانكي خود مانند كارت به كارت از مبدا 32 بانك مانند كارت به كارت بانك سپه، صادرات، مسكن و ساير بانك ها، پرداخت قبوض آب و برق و گاز را نيز انجام دهيد.

علاوه بر موارد گفته شده، امكان استعلام، پرداخت خلافي خودرو، جريمه طرح ترافيك و عوارض آزادراهي نيز در همراه كارت وجود دارد.

خريد شارژ ازطريق وب سايت ها

از ديگر روش هاي خريد شارژ اينترنتي به صورت مستقيم، مراجعه به وب سايت ها است كه در اين ميان مي توانيد به سايت هاي هريك از اپراتورها يا سايت همراه كارت سر بزنيد. نحوه ي شارژ معمولا به اين طريق است كه بايد شماره ي تلفن همراه و مبلغ شارژ را انتخاب كنيد و سپس ازطريق درگاه هاي بانكي پرداخت را انجام دهيد.

اپليكيشن هر اپراتور

هر اپراتوري براي ارائه ي خدمات به مشتركان خود معمولا اپليكيشن دارد كه با استفاده از آن ها مي توانيد شارژ نيز بخريد. «همراه من» و «ايرانسل من» و «رايتل من» همان طوركه از نامشان پيدا است، به ترتيب نام اپليكيشن اپراتورهاي همراه اول و ايرانسل و رايتل است.

منبع: https://namnak.com/Buy-a-credit-charge.p78980

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.