مزيت‌هاي كوتاه كردن لينك

۲۷ بازديد

با توجه به اين‌كه كاراكترهاي پارسي در آدرس اينترنتي (URL) به صورت كدهاي يونيكد ظاهر مي‌شوند اين جستار اهميت مزيت‌هاي كوتاه كردن لينك ويژه‌اي پيدا مي‌كند و در برخي از موارد حتي به دليل طولاني شدن آدرس، لينك‌ها به صورت ناقص برپايي مي‌شوند كه عملا نه فقط مزيتي براي مدير سايت ندارند بلكه مايه برپايي خطا و مشكل روي سايت مي‌شوند.
پس اختصار كردن آن به http://plink.ir/plkbot زيباتر و ساده‌تر خواهد بود.
از طرف ديگر، بدست آوردن احصاء و اطلاعات صحيح و ريزبين از شيوه عملكرد و بازدهي رسانه‌هاي گوناگون اينترنتي، اهميت زياد زيادي براي مديران سايت‌ها دارد.
شما مي‌توانيد بعد از كوتاه كردن لينك‌هاي خود، با پيمان دادن علامت + در روبرو آدرس لينك‌تان، آناليز جامعي از كساني كه بر روي لينك‌تان كليك كرده‌اند را تماشا كنيد.
http://plink.ir/plkbot+
كوتاه كننده لينك و تاثير آن در سئوممكن است اين سوال در ذهن شما بوجود آمده باشد كه با به كارگيري اين افزار امتياز لينك‌هاي ورودي به صفحه مقصد كه از عقيده روبات‌هاي گوگل اهميت زيادي دارد از بين مي‌رود و اين جستار شدني است براي بهينه سازي سايت سخت ايجاد كند، اما به هيچگونه چنين اتفاقي نخواهد افتاد و لينك اختصار شده به عنوان يك لينك ورودي به صفحه مقصد محاسبه خواهد شد زيرا دست موزه كوتاه كننده لينك پي‌لينك از كد ۳۰۱ براي ريدايركت صفحه كاربرد مي‌كند كه روبات‌هاي موتورهاي جستجو آن را تشخيص مي‌دهند.
با توجه به گفته آقاي Matt Cutts از گوگل، اين پيشه مي‌تواند نشان مثبتي روي وب‌سايت‌هايي با پيج رنك زير بگذارد.
يكي از روش‌هاي بك لينك اخذ در پهنه سئو يا بهينه سازي سايت براي موتور جستجوي گوگل، استفاده از سايت‌هاي كوتاهي كننده لينك است.
اما سوال اين است كه:
تاثير اين نوع بك لينك در سئو چيست؟ تاثير آن در رتبه سايت مثبت است يا بالعكس منفي خواهد بود؟در واقع مي‌توان گفت كه بك لينك اخذ از سايت‌هاي كوتاه كننده لينك هم مي‌تواند به رتبه سايت در گوگل كمك كند و هم مي‌تواند با شرايطي كارايي منفي داشته باشد.
در واقع كليد اصلي در اين مسئله نحوه ريدايركت كردن سايت كوتاهي كننده لينك است. چنانچه سايتي از ريدايركت ۳۰۱ استفاده كند مي‌توان گفت كه بك لينك اخذ از سايت‌ها تاثير مثبتي بر روي رتبه در گوگل خواهد داشت.
اگر اين قبيل سايت‌ها بدون ديركرد در موعد به سايت مقصد هدايت شوند و فاقد تبليغات، اسپم و پاپ‌آپ باشند تاثير مثبت آن بر روي سئو آشكار خواهد شد.
يكي ساير از فوايد اختصار كردن لينك اشتراك گذاري آن در شبكه‌هاي اجتماعي و پيام رسان‌ها مي‌باشد كه كارايي زيادي در سئو سايت مقصد دارد.
كوتاه كننده لينك و تاثير آن در سئوپس به طور قطع مي‌توان گفت كه در صورتي كه سايت كوتاه كننده لينك سايت مقصد را به طريق ۳۰۱ ريدايركت نمايد و مدت موعد انتقال بالا باشد، بك لينك از سايت كوتاه كننده لينك هيچ كارايي منفي بر روي سئوي سايت مقصد نخواهد داشت.امتياز ويژه ديگري كه اين دست موزه در برگزيدن شما قرار مي‌دهد، نمايش باركد دوبعدي سايت يا QR Code است كه با انتشار آن در تبليغات مختلف مي‌توانيد اين امكان را براي افرادي كه از موبايل هوشمند استفاده مي‌كنند فراهم كنيد لغايت با اسكن كردن اين باركد به سايت شما دسترسي پيدا كنند و شمردن اين كسان را نيز محاسبه كنيد.
qrhttp://plink.ir/plkbot/qr
بدست آوردن احصاء مناسب و تجزيه و تحليل اين شمردن مي‌تواند كمك بسيار زيادي به رشد سوداگري اينترنتي شما بكند.
اميدوارم كه با كاربرد مناسب از آلت كوتاه كننده لينك پي‌لينك بتوانيد منابع ورودي سايت خود را به نكويي تحليل كنيد و از طرف ديگر از برپايي لينك‌هاي معيوب و شكسته به سايت خود بازدارندگي نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.